طراحي سايت | فروشگاه ساز طراحي سايت | فروشگاه ساز .

طراحي سايت | فروشگاه ساز

طراحي وب سايت دانلود فيلم و موزيك

طراحي سايت دانلود فيلم و موزيك امروزه به يكي از بهترين روش هاي فعاليت در دنياي اينترنت مي باشد. شما مي توانيد با طراحي سايت دانلود فيلم بازديدكنندگان زيادي را براي دانلود فيلم هاي مورد علاقه خود به سمت وب سايت خود جذب كنيد و حتي از راه هاي مختلف نسبت به كسب درآمد از اين طريق نيز اقدام نماييد. هنرمندان مي توانند به آساني با طراحي وب سايت دانلود موزيك، تمامي آثار هنري خود را در معرض ديد عموم قرار دهند.

امروزه طراحي سايت دانلود حتي در پيشرفته ترين كشور هاي دنيا كه داراي قوانين سرسختانه كپي رايت هستند انجام مي گيرد. از اين طريق مخاطبان مي توانند با مراجعه به وب سايت مورد نظر به راحتي فيلم، موزيك و يا فايل مورد نظر خود را دانلود نمايند. از جمله موارد مهم در سايت هاي دانلودي رعايت موارد امنيتي است. در صورتي كه نفوذ به وب سايت شما به راحتي انجام گيرد، قطعا بايد هر لحظه منتظر از بين رفتن زحمات خود باشيد.

با توجه به اين كه طراحي وب سايت هاي دانلود فيلم و موزيك شامل حجم زيادي از داده ها مي باشند، برنامه نويسي اين وب سايت ها بايستي بر اساس اصول درست و به صورت استاندارد صورت بگيرد. 

طراحي سايت موزيك

با طراحي سايت موزيك موسيقي دان ها مي توانند به راحتي آثار خود را بدون استفاده از واسطه ها به فروش برسانند و از اين طريق قانون كپي رايت هم رعايت خواهد شد. اين مورد مي تواند يك راه خوب براي افزايش كسب درآمد شما باشد و حتي شما مي توانيد برخي آثار را به صورت رايگان در وب سايت خود قرار داده تا مخاطبان شما بتوانند به صورت رايگان آن ها را دانلود نمايند.

طراحي وب سايت 

امكانات طراحي سايت موزيك

  • دانلود فايل هاي موزيك
  • دانلود موزيك ويديو
  • بخش اخبار سايت
  • جشنواره هاي مربوط به سايت
  • فروشگاه دانلود فايل هاي موزيك
  • عضويت هواداران و ايجاد باشگاه مشتريان
  • بخش بيوگرافي هنرمندان
  • ايجاد صفحه آلبوم ها
  • ايجاد بخش اشتراك گذاري
  • طرحي صفحه جديدترين موزيك ها

طراحي سايت فيلم و سريال

يكي از مهم ترين نكات طراحي سايت فيلم و سريال مربوط به سرعت بارگذاري و پخش فيلم در وب سايت مي باشد. استفاده از فضا و هاست مناسب سبب مي شود تا بتوانيد به راحتي محتوا صوتي يا تصويري مورد نظر خود را در سايت بارگذاري كنيد. همچنين پهناي باند مناسب ديگر عاملي مهمي است كه بايد به صورت تخصصي به آن پرداخته شود.

طراحي وب سايت فيلم 

امكانات طراحي سايت فيلم و سريال

  • ايجاد بخش حساب كاربري مشتريان
  • طراحي صفحه فروشگاه فيلم و سريال ها
  • ايجاد دسته بندي مناسب
  • امكان امتياز دهي كابران به فيلم ها و سريال ها

سئو و بهينه سازي وب سايت از ديگر عوامل مهمي است كه بايد در طراحي سايت هاي دانلود فيلم و موزيك به آن ها توجه داشت. در صورتي كه فيلم ها و سريال هاي موجود در وب سايت شما به راحتي توسط موتور هاي جستجو در معرض بازديد مخاطبان قرار گيرند، سبب افزايش ترافيك ورودي سايت شما و در نتيجه پيشرفت بيشتر كسب و كار شما خواهد شد.

امكانات وب سايت هاي دانلود چيست؟

  • استفاده از فيلتر و جستجوي دقيق در وب سايت دانلود
  • مديريت آسان و بدون درد سر
  • ايجاد بخش پرداخت و دانلود فايل ها
  • ايجاد بخش عضويت و حساب كاربري
  • بخش اشتراك گذاري فايل ها
  • ساير بخش هاي مرتبط با سايت هاي دانلود

شركت طراحي وب سايت نوپرداز اين نويد را به شما مي دهد تا بهترين نتيجه را در اختيار شما قرار دهد و شما از امتيازاتي مانند يك سال پشتيباني و هاست رايگان، دامنه رايگان و ثبت سايت در موتور هاي جستجو برخوردار خواهيد بود.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۰۵:۱۵ توسط:قانميلن موضوع:

طراحي وب سايت مشاوره آنلاين | طراحي اپليكيشن مشاوره

طراحي وب سايت و اپليكيشن مشاوره آنلاين حرفه اي توسط شركت نوپرداز اساس جديدترين تكنولوژي روز دنيا انجام مي پذيريد. شما مي توانيد جهت سفارش طراحي سايت و يا كسب اطلاعات بيشتر با ما در تماس باشيد.

چرا طراحي سايت ريسپانسيو؟

همانطور كه مي دانيم امروزه افراد از دستگاه هاي مختلفي براي ورود كردن به وب سايت هاي مورد نظر خود استفاده مي كنند. طبق آمار هاي منتشر شده نيز ثابت شده است كه بازديد از وب سايت از تلفن هاي همراه به مراتب بيشتر از كامپيوتر ها بوده است. به همين جهت طراحي سايت ريسپانسيو يا واكنش گرا اهميت زيادي براي بهتر ديده شدن وب سايت شما توسط دستگاه هاي مختلف خواهد داشت.

امكانات وب سايت مشاوره

  • دريافت مشاوره از طريق وب سايت
  • امكان قراردادن مقالات و وبلاگ
  • ايجاد كلينيك آنلاين مشاوره
  • برگزاري كارگاه آنلاين
  • امكان ثبت نام كاربران
  • ايجاد پنل كاربري حرفه اي
  • مديريت نظر ها
  • و ساير خدمات مشاوره اي

امكانات اپليكيشن مشاوره

  • دريافت مشاوره از طريق اپليكيشن
  • انتقال مطالب سايت به اپليكيشن
  • پرفايل اختصاصي براي كاربران
  • ارتباط با شبكه هاي اجتماعي مختلف
  • سرعت بالا
  • انتشار اپليكيشن در ماركت ها داخلي و خارجي
  • و ساير خدمات مشاوره اي

مشاوره چيست؟

مشاوره عبارت است از دريافت اطاعاتي حول يك موضوع خاص از مراجع و افراد متخصص. امروزه مشاوره ها در زمينه هاي مختلفي صورت مي گيرد مانند روان شناسي، تحصيلي و غيره.  كلمه مشاوره مصدر عربي بوده و به معناي مشورت كردن با بقيه افراد است كه داراي انواع مختلفي نيز مي باشد. انجام مشاوره مناسب از مهم ترين اقداماتي است كه از اشتباهات زيادي جلوگيري كرده و منفعت زيادي را براي شخص به دنبال خواهد داشت.

طراحي سايت و اپليكيشن مشاوره 

يك مشاوره بايد فردي خلاق باشد و از قدرت تجزيه و تحليل بالايي برخوردار باشد. توانايي سخن گفتن و ايجاد ارتباط با افراد مختلف از جمله مهم ترين توانايي هايي است كه يا مشاور مناسب بايد داشته باشد.

طراحي سايت و اپليكيشن مشاوره


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۲۵:۲۰ توسط:قانميلن موضوع:

طراحي سايت در شهر اصفهان

امكانات و ويژگي ها

اصفهان يكي از شهر هاي باستاني و از قطب هاي صنعتي ايران محسوب مي شود. اين استان در ميانه ايران قرار دارد. مركز شهر اصفهان شهر اصفهان است. اصفهان بعد از تهران و مشهد، ششمين شهر پهناور و سومين شهر پرجمعيت ايران است. اين شهر به دليل قدمت زياد، وجود آثار باستاني مختلف و معماري هاي منحصر به فرد مانند پل ها، كاخ ها و مساجد بسيار زيبا و توريست پذير است. با توجه به دلايل گفته شده، اين شهر لقب نصف جهان را به خود اختصاص داده است.

وضعيت اقتصادي شهر اصفهان

در شهر اصفهان صنايع مختلف روز به روز در حال رونق يافتن هستند، به همين دليل رقابت بيشتري نسبت به گذشته ميان كارخانه جات و صنايع مختلف به وجود مي آيد. همچنين اين استان از بزرگترين شهرهاي توليد انواع صنايع دستي در ايران است. به علت وجود كارخانه هاي مختلفي همچون ذوب آهن، صنايع فولاد، كارخانه پلي اكريل، صنايع غذايي و پلاستيكي استان اصفهان از مهمترين قطب هاي صنعتي كشور به شمار مي رود.

به علت وجود آثار باستاني و مناطق گردشگري، اصفهان يكي از استان هاي توريستي ايران محسوب مي شود كه هر ساله تعداد زيادي گردشگر داخلي و خارجي را پذيرا مي باشد. معروف ترين سوغات اين شهر گز مي باشد. همچنين در زمينه صنايع دستي، توليد محصولات منبت كاري، قالي بافي، ابريشم بافي، قلمزني و ... رواج بسيار دارد.

اهميت طراحي سايت در اصفهان

با توجه به وجود هتل ها و مراكز گردشگري، انواع كارخانجات بزرگ، صنايع غذايي و صنايع دستي در اين شهر، كسب و كار رونق گرفته و انواع كسب و كارها روز به روز در حال گسترش هستند. با اين اوصاف رقابت بسيار زيادي در ميان اين كسب و كارها به وجود مي آيد. به همين دليل صاحبان كسب و كارها سعي در برند كردن كار خود در سطح بازار را دارند. به علاوه با گسترش استفاده از اينترنت توسط مردم، لزوم طراحي سايت براي هر نوع كسب و كاري بيشتر از گذشته احساس مي شود. امروزه بيشتر مردم به علت مشغله هاي زياد خريد از فروشگاه هاي اينترنتي را به روش هاي سنتي ترجيح مي دهند.

طراحي سايت اصفهان 

با راه اندازي يك سايت براي معرفي كسب و كار مي توان مرزها را كنار گذاشت و در ديگر شهر ها و حتي خارج از كشور نيز فعاليت داشت. نكته مهمي كه بايد به آن توجه شود اين است كه تنها طراحي يك سايت براي موفقيت يك كسب و كار كافي نيست. براي ارائه خدمات بهتر بايد تعداد كاربران زيادي از وب سايت بازديد كنند ؛ تا بتوان به برند سازي و رونق كار مورد نظر كمك كرد. با سئو و بهينه سازي سايت مي توان اين كار را انجام داد تا بتوان سايت را به رتبه هاي بهتري در موتور جستجوي گوگل رساند.

nopardazco.net


برچسب: طراحي سايت در شهر اصفهان، طراحي سايت در اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۵۱:۲۶ توسط:قانميلن موضوع:

طراحي سايت املاك

امروزه با توجه به پيشرفت و گسترش تكنولوژي اغلب افراد براي خريد و فروش املاك خود از اينترنت ياري مي گيرند و كم كم خريد و فروش املاك به صورت سنتي در حال از بين رفتن مي باشد. بهره بردن از وب سايتي در زمينه خريد و فروش املاك قطعا در ارتباط برقرار كردن با مشتريان به شما كمك خواهد نمود. در ساخت و طراحي اين گونه وب سايت ها بايد به ظاهر و زيبايي سايت خود در جذب مشتريان توجه ويژه اي داشته باشيد و همچنين بهينه سازي سايت در موتور هاي جستجو كمك بسيار زيادي به بيشتر ديده شدن سايت شما توسط مشتريان خواهد نمود. در نتيجه با طراحي سايت املاك شما خواهيد توانست به راحتي از بسياري از رقباي خود سبقت بگيريد و هميشه يك گام از آن ها جلوتر باشيد.

محيط كاربري حرفه اي، مهم ترين امكاني است كه شركت طراحي سايت نوپرداز در اختيار مشتريان خود قرار مي دهد. شما مي توانيد با استفاده از محيط كاربري ساده و حرفه اي آن به راحتي تغييرات مورد نظر خود را در وب سايت ايجاد نماييد. امكان درج، ويرايش و تغييرات مختلف در سايت املاك از طريق پنل كاربري امكان پذير خواهد بود و همچنين افزودن امكانات اختصاصي براي طراحي سايت املاك مورد نظر شما نيز توسط متخصصان و تيم برنامه نويسي شركت نوپرداز انجام خواهد شد.

محيط پنل كاربري سايت املاك به گونه اي مي باشد كه اطلاعات دقيق و درستي را در اختيار مدير و كاربران قرار مي دهد و امكان درج، حذف، ويرايش و انجام تغييرات مختلف توسط آن ها در بخش هاي مختلف سايت املاك به آساني امكان پذير خواهد بود. همچنين پياده سازي ساير امكانات مورد نياز مشتريان نيز توسط تيم برنامه نويسي شركت نوپرداز امكان پذير خواهد بود. متخصصان شركت طراحي سايت نوپرداز آماده ارائه مشاوره رايگان در زمينه طراحي سايت و اپليكيشن موبايل براي مشاورين املاك سراسر كشور مي باشند.

طراحي سايت املاك واكنش گرا

همانطور كه مي دانيد امروزه بيشتر مردم تمايل به استفاده از وب سايت هاي واكنش گرا يا ريسپانسيو دارند. طراحي سايت املاك به صورت واكنش گرا به كاربران وب سايت شما اين امكان را مي دهد تا در هر دستگاهي كه مورد نظرشان است بتوانند از وب سايت شما بازديد كرده و به راحتي از امكانات آن بهره ببرند. قطعا استفاده از طراحي هاي واكنش گرا رابط كاربري قوي تري را ايجاد خواهد كرد. به همين دليل ما در نوپرداز سعي مي كنيم تا با استفاده از برترين قالب هاي طراحي سايت ريسپانسيو بهترين نتيجه را براي شما به ارمغان بياوريم.

امروزه تكنولوژي هاي زيادي براي طراحي سايت هاي واكنش گرا ايجاد شده اند. بوت استرپ و فانديشن از جمله معروف ترين فريم ورك هايي هستند كه براي طراحي واكنش گرا استفاده مي گردند. هر كدام از اين ابزار ها طرفداران مخصوص خود را دارند. اغلب اين ابزار ها توسط شركت هاي معتبر طراحي شده اند اما هر كدام يك نقطه قوت و ضعفي نسبت به ديگري دارند. به همين جهت ما بسته به نياز سايت شما ما از بهترين ابزار ها استفاده خواهيم نمود تا نتيجه مطلوب و مورد نظر شما حاصل گردد.

در طراحي سايت براي املاك بايد به چه عواملي توجه داشت؟

وب سايت هاي املاك معمولا با بهره بردن از يك محيط كاربري ساده اين امكان را در اختيار كاربران مي گذارند تا بتوانند به راحتي اطلاعات مربوط به ملك مورد نظر خود را در آن درج نمايند. مديران املاك بايد توجه داشته باشند كه ظاهر وب سايت شما از اهميت بالايي در افزايش بازديد ها از سايت شما برخوردار است و استفاده از طرحي مناسب مي تواند بسياري از بازديد كنندگان وب سايت شما را به مشتريان دائمي شما تبديل نمايد. بهره گيري از رابط كاربري مناسب و ناوبري درست هنگام طراحي سايت املاك يكي از موارد مهمي است كه بايستي به آن توجه ويژه اي داشت. در صورت خستگي و ناراحتي كاربران پس از حضور در وب سايت شما اين امكان وجود دارد كه او ديگر به وب سايت شما باز نگردد.

توجه به مبحث سئو و بهينه سازي سايت از جمله عوامل مهمي است بايد براي افزايش مشتريان خود به آن توجه داشته باشيد. تجربه نشان داده است اغلب وب سايت هايي كليك و بازديد بيشتري دارند كه در رتبه هاي اول تا سوم موتور هاي جستجو قرار گرفته باشند و مابقي وب سايت ها سهم كمي از جستجو هاي اينترنتي را شامل مي شوند. اجرا درست و اصولي روش هاي سئو داخلي و خارجي سايت يكي از با ارزش ترين عواملي است كه مي تواند به شما در اين راستا كمك نمايد. نحوه صحيح لينگ گذاري نيز عامل موثري است كه بايد به آن توجه خاصي داشت.

مزاياي طراحي سايت املاك چيست؟

  • جلوگيري از انجام هزينه هاي تبليغاتي و انجام تبليغات سنتي كم اثر
  • افزايش بازديد كنندگان وب سايت املاكي شما
  • امكان ايجاد باشگاه مشتريان سايت املاك و ارتباط آن با شبكه هاي اجتماعي مختلف
  • افزايش اعتبار كسب و كار شما نزد مشتريان
  • كاهش هزينه هاي سنگين مربوط به تبليغات و غيره
  • برند سازي با استفاده از سئو سايت املاك خود و پيشي گرفتن از رقبا از طريق اينترنت
  • نمايش مكان ها و نقشه آن ها به صورت آنلاين به مشتريان و كاربران سايت شما
  • امكان جستجو آسان و دسترسي سريع به اطلاعات ملك مورد نظر 
  • امكان ارائه كامل اطلاعات فروش و يا رهن و اجاره ملك مورد نظر
  • ايجاد بخش خبرنامه و مقالات پيرامون املاك و خريد و فروش آن ها
  • امكان ارسال مطالب سايت املاك به رسانه هاي اجتماعي مورد نظر شما
  • ارائه خدمات مختلف ديگر به راحت ترين روش و بدون صرف هزينه هاي اضافي

ويژگي صفحات سايت املاك

  • طراحي صفحه نمايش محدوده املاك بر روي نقشه شهر و كشور
  • طراحي صفحه جستجوي املاك بر اساس خريد و فروش، رهن و اجاره و غيره
  • طراحي صفحه معرفي املاك جديد
  • امكان دريافت خروجي RSS
  • امكان نشان دادن املاك در نقشه گوگل
  • امكان ارسال پيامك براي مخاطبان
  • امكان ايجاد وبلاگ و انتشار مطالب مرتبط با املاك 
  • طراحي بخش ثبت نام كاربر هاي جديد
  • طراحي صفحه فروش هاي فوري و ويژه
  • طراحي صفحه تصاوير مختلف براي هر ملك
  • طراحي صفحه درج اخبار مربوط به املاك و مسكن هر شهر
  • امكان فرستادن و مديريت مطالب در وب سايت
  • امكان ايجاد صفحات مختلف و دلخواه براي وب سايت
  • طراحي صفحه معرفي و درباره ما
  • طراحي صفحه راهنما مشتريان و كاربران
  • طراحي سوالات متداول كاربران وب سايت
  • طراحي صفحه خبر خوان و خبرنامه براي كاربران سايت

در نهايت خاطر نشان مي شوم كه طبق پيش بيني كارشناسان، طي سال هاي آينده پيشرفت تكنولوژي سبب نابودي بسياري از شغل هاي سنتي خواهد شد و در مقابل آن شغل هاي زيادي در فضاي مجازي و اينترنت ايجاد مي شود. پس به دليل رشد چشم گير كسب و كار هاي اينترنتي و طراحي وب سايت هاي متنوع پيشنهاد مي كنيم، براي موفقيت در كسب و كار خودتان هر چه زودتر به فكر گسترش كسب و كارتان در دنياي اينترنت باشيد و رقباي اينترنتي خود را نيز در نظر بگيريد. كارشناسان شركت نوپرداز آماده خدمت رساني در زمينه طراحي سايت و فروشگاه هاي اينترنتي به مشتريان مي باشند. همچنين شما مي توانيد جهت كسب اطلاعات بيشتر در زمينه سئو و بهينه سازي نيز با پشتيباني شركت تماس حاصل نماييد.  

طراحي سايت املاك نوپرداز

خدمات طراحي سايت املاك در شركت نوپرداز به اين گونه مي باشد كه ابتدا به تحليل و بررسي جزئيات پروژه پرداخته مي شود. پس از آن طراحي گرافيكي سايت صورت مي گيرد و پس از تاييد طرح گرافيكي توسط مشتريان، اقدام به برنامه نويسي و پياده سازي پروژه با استفاده از حرفه اي ترين متد هاي طراحي سايت روز دنيا مي شود. بررسي نكات امنيتي سايت شما هم براي ارتباط با بخش هاي مختلف سرور و هاست توسط شركت نوپرداز انجام خواهد شد و سايت املاك شما از بالاترين اصول امنيتي بهره خواهد برد.

ما در تمامي مراحل طراحي سايت املاك در كنار شما خواهيم بود و تلاش مي كنيم تا وب سايت مورد نظر مشتريان به بهترين شكل ممكن طراحي گردد. جهت افزايش امنيت و يكپارچگي وب سايت تمام قسمت هاي سايت املاك مد نظر شما به صورت كاملا اختصاصي كد نويسي و توسعه داده خواهد شد. درباره قالب گرافيكي وب سايت املاك هم بايد گفت كه معمولا بعد از تاييد مشتريان پياده سازي آن صورت خواهد گرفت تا رضايت كامل آنان را در پي داشته باشد.

توليد محتوا مناسب نقش بسيار مهمي در جذب بازديد كنندگان وب سايت املاك شما خواهد داشت. از جمله فايل هاي ويديوئي و تصاوير كه بايد با كيفيت مناسب و در جاي مناسب و از سايت قرار گيرند تا موجب ناراحتي كاربران وب سايت شما نشوند. سعي كنيد از اين گونه محتوا ها به صورت عمومي تر و در بخش وبلاگ سايت املاك (در صورت وجود) استفاده نماييد. البته در اين زمينه هم توصيه ما اين است كه با افراد متخصص در زمينه توليد محتوا اختصاصي مشورت نماييد.

مهم ترين دغدغه ما در شركت نوپرداز رضايت آن ها از كيفيت پروژه ارائه شده به مشتريان مي باشد. در صورت وجود مشكل در بخشي از سايت شما مي توانيد آن را از طريق تيكت پشتيباني يا تماس با بخش پشتيباني با متخصصان شركت در ميان بگذاريد. متخصصان شركت نوپرداز جهت كسب رضايت مشتريان موظف هستند تا به سرعت مشكلات سايت شما را رفع نمايند.

شركت نوپرداز مفتخر مي باشد با بهره بردن از كادري با تجربه و حرفه اي در زمينه طراحي وب سايت املاك و اپليكيشن هاي موبايل شما را در اين امر ياري نمايد. كسب رضايت مشتريان مهم ترين فاكتور موفقيت شركت طراحي سايت نوپرداز مي باشد. ما با بهره گيري از جديدترين ابزار هاي طراحي سايت سعي داريم تا بهترين خدمات را مشتريان گرامي ارائه دهيم. شما مي توانيد براي ثبت درخواست طراحي سايت املاك يا هر گونه سوال و مشاوره رايگان در اين مورد از طريق لينك تماس با ما اقدام نماييد.

 


برچسب: طراحي سايت املاك،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۴۴:۵۵ توسط:قانميلن موضوع:

طراحي سايت آموزشي

ارائه دادن آموزش از جمله با اهميت ترين بخش هاي زندگي بشر بوده كه در آموزه هاي ديني نيز نسبت به آن توصيه فراواني شده است. امروزه افرادي كه مي خواهند براي آموزش علم خود فاصله هاي جغرافيايي را حذف كنند مي توانند با طراحي سايت آموزشي نسبت به انجام اين كار اقدام نمايند. امروزه آموزشگاه ها و موسسات زيادي هستند كه براي ارائه دادن آموزش هاي اينترنتي با كيفيت تر و مناسب تر با يكديگر در حال رقابت مي باشند. در صورت نبود يك وب سايت آموزشي عملا بسياري از مشتريان از دست مي روند و بازار محدود تري براي فروش و ارائه آموزش هاي شما به وجود مي آيد. شركت نوپرداز با داشتن اطلاعات و تجربه حرفه اي در زمينه طراحي سايت هاي آموزشي مي تواند به رشد و پيشرفت كسب و كار اينترنتي شما كمك نمايد.

وب سايت هاي معروف آموزشي اغلب در زمينه هاي تدريس كلاس هاي كنكور و برگزاري كلاس هاي تخصصي براي افراد مختلف فعاليت مي نمايند. امروزه اغلب وب سايت هاي آموزشي بزرگ دنيا اكثر خدمات خود از جمله برگزاري آزمون هاي آنلاين، ارائه كارنامه هاي آنلاين، آموزش آنلاين و مشاوره هاي آنلاين را به صورت اينترنتي در اختيار دانشجويان خود قرار مي دهند. بهره گيري از سي پنل هاي اختصاصي براي وب سايت هاي آموزشي به جهت آنلاين بودن ارائه خدمات آموزشي از اهميت بالايي برخوردار است و بايد داراي يك محيط حرفه اي و در عين حال ساده باشد. اما سوالاتي در اين جا مطرح مي شوند: اهميت طراحي سايت هاي آموزشي چيست؟ سايت هاي آموزشي چه ويژگي هايي دارند و چه نكاتي را بايد در طراحي آن ها رعايت نمود؟

اهميت سايت هاي آموزشي چيست

آموزشگاه هاي مختلف براي جذب دانش آموزان بيشتر مي توانند با طراحي يك وب سايت مناسب كه در صفحات برتر موتور هاي جستجو قرار دارند، به راحتي خود را از طريق اينترنت به افرادي كه قصد شركت در دوره هاي آموشي آن ها را دارند معرفي نمايند. شما مي توانيد با طراحي يك سايت آموزشي مناسب، آموزش هاي خود را به فروش رسانيد و حتي اين امكان را ايجاد كنيد كه افراد بتوانند به صورت آني با پرداخت آنلاين يا به طور رايگان مطالب آموزشي را در سايت شما دانلود كنند.

داشتن محيطي كاربر پسند و فروشگاه اينترنتي مناسب از جمله ويژگي هاي ضروري سايت هاي آموزشي است كه بايد در طراحي آن ها دقت داشت. همچنين امكانات اختصاصي مورد نياز در طراحي سايت آموزشي توسط تيم برنامه نويسي شركت نوپرداز پياده سازي خواهد شد تا سايت شما دقيقا همان چيزي باشد كه مد مشتري بوده است. ما تلاش مي كنيم تا بازديدكنندگان بهترين تجربه كاربري را از سايت شما داشته باشند و از حضور در سايت شما احساس خوبي داشته باشند.

در صورتي كه محتوا سايت آموزشي شما مناسب و هدفمند در وب سايت قرار نگيرد و كاربران نتوانند به راحتي از آن استفاده كنند، به احتمال زياد كسب و كار اينترنتي شما شكست خواهد خورد. پس بهتر است براي دستيابي به اين هدف مهم اصول ui و ux را به خوبي در وب سايت آموزشي خود رعايت نماييد. بررسي وب سايت هاي مشابه بهترين روش براي الگو برداري در وب سايت خودتان خواهد بود. قطعا توصيه متخصصاني كه اطلاعات جامع و دقيقي در بحث رابطه كاربري و تجربه كاربري سايت دارند مي تواند كمك زيادي به سايت شما نمايد.

توجه داشته باشيد كه كاربران نبايد هنگام ورود به سايت شما دچار سردرگمي شوند. اما اين مورد نيازمند بهره بردن از محيط كاربري مناسب مي باشد. از جمله مهم ترين وب سايت هاي آموزشي كه مي توانيد با مراجعه به آن اطلاعات الگو هاي خوبي كسب كنيد وب سايت khanacademy مي باشد. شركت نوپرداز با بهره گيري از امكانات پيشرفته طراحي سايتمشتريان محترم را براي طراحي وب سايت هاي آموزشي ياري مي نمايد. اما نكاتي هستند كه توجه به آن ها در طراحي سايت هاي آموزشي اهميت زيادي دارد، كه در ادامه به آن ها پرداخته ايم. اين نكته را به خاطر داشته باشيد كه هميشه اول بودن اتفاقي نيست و بايد بهترين مسير را براي كسب و كارتان انتخاب نماييد.

نكات مهم در طراحي سايت آموزشي

وب سايت اينترنتي شما شايد مهم ترين عامل براي افزايش كسب و كار شما باشد پس سعي كنيد در طراحي آن با افرادي متخصص مشورت كنيد و مشاوره هاي لازم را انجام دهيد. استفاده از وب سايتي واكنش گرا يكي از نكات خاصي است كه مي تواند سبب افزايش بازديد و مشتريان سايت شما شود. توجه داشته باشيد كه هزينه هاي تبليغاتي كه شما براي كسب و كار خود انجام مي دهيد، ممكن است زود گذر باشد ولي سرمايه گذاري در زمينه سئو و بهينه سازي سايت اينترنتي شما يك سرمايه گذاري دائمي و با ارزش خواهد بود. شايد براي خيلي از كسب و كار هاي اينترنتي نوپا سئو و بهينه سازي سايت به منزله همه دارايي آن ها باشد، پس لازم است در اين زمينه بيشتر دقت داشته باشيد. براي كسب اطلاعات بيشتر درباره سئو سايت هاي آموزشي مي توانيد با پشتيباني شركت تماس حاصل نماييد. 

با توجه به رونق گرفتن كسب و كار هاي اينترنتي طي سال هاي گذشته، بسياري از آموزشگاه ها براي سبقت گرفتن از رقباي خود اقدام به طراحي سايت آموزشي نموده اند. سيستم هاي آموزش آنلاين و برگزاري آزمون هاي آنلاين از جمله مهم ترين امكانات اين وب سايت هاي آموزشي است كه سبب رضايت كاربران آن ها گرديده است و افزايش درآمد چشم گيري را نيز براي آن ها در پي داشته است. پس به خاطر داشته باشيد كه آموزش آنلاين مي تواند سهم بزرگي در توسعه فضاي آموزشي آموزشگاه و توسعه كسب و كار شما داشته باشد.

همچنين شما مي توانيد با ايجاد يك قسمت وبلاگ در سايت آموزشي خود بازديدكنندگان زيادي را به سمت سايت خود بياوريد. با قرار دادن مطالب جذاب آموزشي و اطلاعات مفيد افراد مطالب مورد نياز خود را در وبلاگ سايت شما پيدا كرده و سپس شما مي توانيد اولين گام خود براي تبديل بازديد كننده به مشتري را برداريد. توليد پادكست هاي آموزشي نيز ديگر مبحثي است كه در اين سايت ها استفاده از آن ها اهميت دارد و كاربران و بازديد هاي زيادي را در پي خواهد داشت.

از جمله مهم ترين مزاياي طراحي سايت آموزشي امكان ارسال مطالب وب سايت به صورت خودكار به تمامي شبكه هاي اجتماعي مورد نظر شما است كه سبب مي شود كاربران و بازديدكنندگان بيشتري به سوي وب سايت شما جذب شوند. ارتباط با شبكه هاي اجتماعي مختلف يكي از مهم ترين نكاتي است كه بايد در سايت هاي آموزشي در نظر گرفته شوند.

در طراحي سايت آموزشي توجه نداشتن به نكات امنيتي مي تواند به قيمت پايان يافتن كسب و كار اينترنتي شما تمام شود. به همين جهت استفاده از درگاه هاي پرداخت امن، رعايت نكات امنيتي در وب سايت و كد نويسي حرفه اي آن از جمله عواملي است كه در وب سايت هاي آموزشي براي فروش محصولات اينترنتي مورد توجه قرار مي گيرند. شركت طراحي سايت نوپرداز آماده همكاري با استارت آپ هاي حرفه اي و كمك به آن ها در راستاي عملي كردن ايده هاي آموزشي آن ها مي باشد.

ويژگي صفحات سايت آموزشي

  • استفاده از محيط كاربري اختصاصي براي مديريت مناسب وب سايت
  • طراحي صفحه دسته بندي آموزش ها بر اساس نام درس يا نام مدرس
  • طراحي صفحه معرفي آموزشگاه و خدمات ارائه شده توسط آن
  • طراحي صفحه ثبت نام آنلاين و زمان بندي كلاس ها
  • امكان ايجاد وبلاگ آموزشي براي مدرسين
  • امكان حذف و ويرايش مطالب سايت آموزشي توسط مدير يا ساير اعضا مشخص شده 
  • طراحي صفحه فروشگاه و خريد آنلاين آموزش ها 
  • ايجاد ارتباط با انواع درگاه هاي بانكي مختلف
  • طراحي صفحات برگزاري مسابقات آنلاين
  • طراحي صفحات برگزاري آزمون هاي آزمايشي آنلاين
  • طراحي صفحات خبرنامه و مشاوره هاي آموزشي
  • طراحي صفحه ارسال رزومه جهت همكاري با مدرسان
  • طراحي صفحه درگاه پرداخت الكترونيكي آنلاين
  • طراحي صفحه  ارتباط آنلاين با دانش آموزان
  • طراحي صفحه ارتباط با ما 

امكانات سايت آموزشي

  • امكان برگزاري امتحانات به صورت آنلاين
  • امكان به فروش رساندن بسته هاي آموزشي
  • ايجاد باشگاه مشتريان براي سايت آموزشي
  • امكان ايجاد كد تخفيف براي كاربران ويژه سايت
  • ايجاد بخش وبلاگ براي انتشار آموزشي
  • ايجاد تالار گفتگو براي وب سايت
  • ايجاد پنل كاربري براي دانشجويان و اساتيد
  • امكان ايجاد امكانات اختصاصي متناسب با نياز مشتريان
  • امكان ارسال sms براي مشتريان و ....

هزينه طراحي سايت آموزشي

هزينه طراحي سايت آموزشي مد نظر شما بسته به امكانات و خدمات مورد نياز شما تعيين مي گردد. شركت طراحي سايت نوپرداز با توجه به امكانات و ويژگي هاي وب سايت شما بهترين قيمت را به شما ارائه خواهد داد. تمام تعرفه هاي ارائه شده به صورت روزانه به روز رساني خواهند شد و در صورتي كه هر گونه طرح تخفيفي اعمال گردد از طريق پشتيباني اين مورد به اطلاع مشتريان خواهد رسيد.

خدمات طراحي سايت آموزشي در شركت نوپرداز به اين گونه مي باشد كه ابتدا به تحليل و بررسي جزئيات پروژه پرداخته مي شود. پس از آن طراحي گرافيكي سايت صورت مي گيرد و پس از تاييد طرح گرافيكي توسط مشتريان، اقدام به برنامه نويسي و پياده سازي پروژه با استفاده از حرفه اي ترين متد هاي طراحي سايت روز دنيا مي شود. ما در تمامي مراحل پياده سازي، از طرح و  ايده اصلي گرفته تا طراحي سايت آموزشي مورد نظر شما در كنار شما خواهيم بود. شما مي توانيد براي كسب اطلاعات بيشتر در اين زمينه با پشتيباني شركت در تماس باشيد.

در صورتي كه در هر قسمت از سايت با نقص و مشكلي مواجه شديد مي توانيد اين موضوع را با ارسال تيكت يا تماس با بخش پشتيباني با ما در ميان بگذاريد تا سريع تر نسبت به رفع آن مشكل اقدامات لازم صورت گيرد. شركت نوپرداز مفتخر است با استفاده از كادري با تجربه و حرفه اي در زمينه طراحي وب سايت و اپليكيشن هاي موبايل شما را در اين امر ياري نمايد. شما مي توانيد براي ثبت درخواست طراحي سايت آموزشي يا هر گونه سوال و مشاوره رايگان در اين مورد از طريق لينك تماس با ما اقدام نماييد. جهت مشاهده نمونه كار هاي شركت طراحي سايت نوپرداز مي توانيد به اين بخش در وب سايت مراجعه نماييد.

منبع: طراحي سايت نوپرداز


برچسب: طراحي سايت آموزشي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۳۵:۴۱ توسط:قانميلن موضوع:

طراحي وب سايت با MVC و مزيت آن

امروز در دنياي اينترنت، وب سايت ها بيشتر تمايل به تعاملي بودن، پويايي و كاركردن دارند. آنها مي توانند چيزي بيشتر از يك صفحه HTML و CSS استاتيك باشند. در اينجا اين مدل از الگو معماري (MVC (Model View Controller در طراحي وب سايت آمده است. 

معرفي الگو معماري MVC

تعامل كاربري امكان استفاده از مواردي را فرآهم مي كند كه تنها با ايجاد يك صفحه استاتيك لود شده امكان پذير نيست. به همين دليل، در طراحي وب سايت مدرن، مهم است كه بدانيم چگونه صفحات پويا ايجاد مي شوند. شايد كليد آن آشنايي با الگوي معماري MVC است. اگر شما در توسعه وب يك مبتدي هستيد، كلمات مانند "الگوي معماري" ممكن است به نظر بسيار پيچيده و انتزاعي باشند. اما ايده كلي MVC واقعا بسيار شهودي است. ما در اين مقاله آن را توضيح خواهيم داد.

آيا درك MVC مهم است؟

پاسخ به اين سوال در ذهن من، بله است.

درك MVC مهم است زيرا اين ساختار اصلي است كه اكثر برنامه هاي كاربردي وب بر روي آن ساخته شده اند. همين امر براي برنامه هاي موبايل و برنامه هاي دسكتاپ نيز صادق است.

تغييرات زيادي در مورد ايده اوليه MVC وجود دارد. اين مفهوم اوليه در سال 1978 توسط "Trygve Reenskaug" در "Xerox PARC" ايجاد شد. اين الگو جهت كمك به كاربر نهايي و كنترل سيستم كامپيوتري به صورت بصري تعيين شده بود.

MVC اين كار را از طريق ايجاد تعامل كابري به واسطه رابط كاربري انجام مي دهد. اين كار اجازه دستكاري و كنترل بر روي سيستم را مي دهد.

طراحي وب MVC 

ساختار MVC

كنترلر (Controller)

كنترلر (Controller) درخواست هاي ورودي را مديريت مي كند. در يك وب فريم ورك، اين نشان دهنده URL هايي خاصي است كه به ويژگي خاصي كه درخواست هاي شما را مي سازد، اشاره مي كند.

URL هاي نمونه
website.com/profile -> مشخصات شما را باز مي گرداند.
website.com/friends -> ليستي از دوستان را بازخواني مي كند.
{website.com/friend={userName -> فرد خاصي را باز مي گرداند.

مدل (Model)

مدل در واقع همان چيزي است كه داده هاي شما را كه در بخش بك اند سايت قرار دارند نمايش مي دهد. مثل: 

User:
- userName
- firstName
- lastName
- friends

View

اين يك قالب HTML است كه تمامي درخواست هاي شما را باز مي گرداند. اگر درخواست موفق باشد، شما بايد يك صفحه از دوستان خود دريافت كنيد. در غير اين صورت، ممكن است يك صفحه 404 «يافت نشد» دريافت كنيد. مانند:


      
  • دوست 1: {friendList [0] .userName}
      
  • دوست 2: {friendList [1] .userName}
      
  • دوست 3: {friendList [2] .userName}
       ...

    هنگامي كه با يك سيستم ارتباط برقرار مي كنيد، معمولا قادر به ايجاد، بازگرداندن، به روز رساني و حذف اشيا در پايگاه داده هاي اصلي هستيد. اين اغلب به "CRUD" مربوط است. در اينجا، ما به بازيابي داده ها نگاه مي كنيم.

    من در اينجا توضيح دادم كه چگونه يك كاربر مي تواند داده ها را در پايگاه داده تغيير دهد. معمولا، شما مي توانيد چيزهايي را در يك وب سايت اضافه، به روزرساني و يا حذف كنيد.

    قابليت هاي ساختار MVC نيز تقريبا مشابه همان چيز هايي است كه در بالا توضيح داده شد. تفاوت اين است كه داده هاي شما به درخواست شما به كنترلر متصل مي شود.

    مزيت هاي استفاده از MVC در طراحي سايت

    • طراحي وب سايت با سرعت بيشتري صورت خواهد گرفت
    • شما مي توانيد چندين View براي سايت خود داشته باشيد
    • اصول سئو و بهينه سازي وب سايت با دقت بيشتري انجام مي گردد
    • طراحي وب سايت به صورت اصولي تر و مفهومي تر
    • تيم ورك بهتر و مديريت دقيق تر پروژه
    • ايجاد يك ساختار قدرتمند براي پردازش درخواست هاي وب سايت شما

    اميدوارم كه شما درك دقيق تري از معماري MVC و چگونگي كاركرد آن را به دست آورده باشيد.

    اگر فكر مي كنيد اين توضيح مفيد بود، يا هر گونه سوال يا فكر در مورد چگونگي بهبود اين مقاله، لطفا نظر خود را ارسال كنيد!

    ترجمه از سايت medium.freecodecamp

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۵:۳۲:۰۵ توسط:قانميلن موضوع:

بررسي جاوا اسكريپت و JQuery در طراحي وب سايت

JQuery را نيز مي توان به صورت كتابخانه اي آماده از جاوا اسكريپت تصور كرد كه براي ساده كردن كدنويسي جاوا اسكريپت در طراحي وب سايت ايجاد شده است. براي استفاده از اين فن آوري شما با مراجعه به وبسايت www.JQuery.com آخرين نسخه موجود را در قالب يك فايل متني با پسوند j5.دانلود و به صفحه وب خود اضافه مي كنيد. سپس با به كارگيري متدهاي JQuery كه با استفاده از جاوا اسكريپت نوشته شده مي توانيد به سادگي، جلوه هاي بصري زيبا و پيچيده اي را به وب سايت خود اضافه نماييد.

 
 Image result for javascript

احتمالا نمونه اي از كاربرد JQuery را در وب سايت هاي ارايه دهنده تصاوير مشاهده كرده ايد كه با كليك روي تصوير كوچك، پيش نمايش آن درون صفحه نشان داده مي شود و پس زمينه صفحه تيره يا مات مي گردد. در واقع اين كار با استفاده از كدهاي جاوا اسكريپت انجام مي شود كه روش دشوار آن، نگارش كامل كد و روش ساده تر استفاده از كتابخانه آماده و متدهاي JQuery است.

افزودن اسكريپت به صفحه HTML

كدهاي جاوا اسكريپت را مي توان به دو صورت درون صفحات وب سايت گنجانيد. روش اول اين است كه اسكريپت ها را مستقيما درون كدهاي HTML بنويسيد. در روش دوم كه متداول تر و اصولي تر است، كدها درون يك فايل متني با پسوند دل نوشته مي شوند و سپس درون صفحه موردنظر به اين فايل ارجاع داده ميشود دقيقا مانند كاري كه در هنگام استفاده از فايل هاي CSS فراگرفتيد)
فعلا در ابتداي كار، با روش اول يعني گنجاندن كدهاي جاوا اسكريپت در ميان كدهاي HTML أثنا خواهيد شد. در اين روش بايد به نحوي اسكريپت ها را از ساير كدها جدا كنيد. براي انجام اين كار لازم است اسكريپت ها را درون برچسب < cript> < script > قرار دهيد. از آنجا كه علاوه بر جاوا اسكريپت، اسكرپيت هاي ديگري نظير VBScript هم وجود دارد كه مي توان درون كدهاي HTML جاي داد. بايد با مقداردهي مشخصه type معين نماييد كه از چه نوع اسكريپتي استفاده شده است. براي به كارگيري جاوا اسكريپت بايد مشخصه type را با مقدار  ” text/ javascript ” مقدار دهي كنيد.

 


برچسب: بررسي جاوا اسكريپت و JQuery در طراحي وب سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۳۴:۱۳ توسط:قانميلن موضوع:

40 نكته درباره ي سئو سايت براي استارتاپ ها

پاتريك دلخويا مي گويد: استارتاپ ها در ساخت سايت جديد نبايد فوت و فن هاي سئو سايت را فراموش كنند.

در اين جا چك ليستي را مورد بررسي قرار مي­ دهيم. اين چك ليست شما را در مسير درست هدايت مي­ كند.

به هرحال در اين پروسه استارتاپتان عمومي است يا در حال بهينه سازي موتور جستجوي سايت خود پس از راه اندازي هستيد. مهم اين است همه چيز در جاي خود باشد تا شما را مطمئن كند كه چيزي فراموش نشده است.

با اين هدف، ما 40 عامل را جمع آوري كرديم كه توصيه مي­كنيم در فرآيند راه اندازي و سئو سايت به آن ها توجه كنيد.

سئو سايت

 

چك ليست زير از عوامل مرتبط با سئو سايت شما به حساب مي­ آيد
  • راه اندازي سرور
  • شاخص گذاري
  • عوامل فني محتوا
  • معماري سايت
  • عوامل مربوط به تلفن همراه

راه اندازي سرور

در طول روند توسعه يك وب سايت براي استارتاپ شما، بايد اطمينان حاصل كنيد كه سرور و مسائل مربوط به ميزباني شما تحت پوشش هستند. در اينجا برخي از ملاحضات براي مراقبت از پيشبرد و راه اندازي سايت را مي­بينيد:

  • نظارت بر آپگريد سايت:

از ابزار نظارت بر آپديت رايگان مانند Pingdom يا Uptimerobot استفاده كنيد تا تاييد كنيد كه آپ تايم سايت شما منطقي است. به دنبال تضمين هاي ميزباني وب سايت باشيد. وقتي اين ضمانت ها از بين بروند، آن ها را با استفاده از ابزارهاي نظارت نگه داريد.

  • تغيير به Https:

در اسرع وقت در روند كارتان Https را راه اندازي كنيد. اگر بعدا اين كار را انجام دهيد جا به جايي سخت تر خواهد بود. اطمينان حاصل كنيد كه پروتكل انتقال پرونده Http هميشه به پروتكل انتقال پرونده هاي Https هدايت مي­ شود. اين كار نبايد هرگز به صفحه 404 منجر شود. براي اطمينان از اينكه راه اندازي شما امن است؛ يك تست لايه هاي SSL اجرا كنيد.

    • قالب URL:

    مطمئن شويد Http هميشه به Https هدايت مي­ شود. از اينكه وب سايت (www) يا وب سايت يكپارچه (بدون www) از منبع ياب (URL) منحصرا استفاده مي­ كند و اينكه جايگزين هميشه هدايت مي ­شود مطمئن شويد. اطمينان حاصل كنيد كه اين مورد براي Http و Https هر دو است و تمام لينك ها از فرمت URL مناسب استفاده مي­ كنند و تغيير مسير نمي­ دهند.

     

    • همسايگان IP خود را بررسي كنيد:

    اگر همسايگان پروتكل اينترنت (IP) الگوهاي وب را نشان مي­ دهند، فيلترهاي اسپم گوگل ممكن است حساسيت بيشتري نسبت به سايت شما داشته باشند. از يك ابزار محله IP (همچنين به عنوان يك ابزار همسايه شبكه شناخته شده) استفاده كنيد تا نگاهي به نمونه اي از سايت ها در محدوده خود داشته باشيد. هرگونه نشانه اي از اسپم را جستجو كنيد. ما درباره ي اسپم واقعي صحبت مي­ كنيم نه محتوا با كيفيت پايين. ايده خوبي است كه اين ابزار را در چند سايت مختلف اجرا كنيد. با اين كار تصويري از يك سايت كه انتظار داريد قبل از هر نتيجه گيري به دست مي ­آوريد.

    • براي بدافزارها بررسي انجام دهيد:

    از ابزار رايگان گوگل براي بررسي نرم افزارهاي مخرب استفاده كنيد. اين كار امنيت وب سايت شما را بالا مي ­برد. در سئو سايت نيز بسيار موثر است.

    • بررسي مشكلات DNS:

    از يك ابزار چك كردن DNS مانند ابزار ارائه شده توسط Pingdom يا Mxtoolbox براي شناسايي هرگونه مسائل DNS كه ممكن است باعث مشكلات شود استفاده كنيد. درباره ي هرگونه مسئله كه پيدا مي­كنيد با وب هاست خود صحبت كنيد.

    • بررسي خطاهاي سرور:

    وب سايت خود را با يك ابزار مانند Screaming frog بررسي كنيد. شما بايد هر 301 يا 302 تغيير مسير را پيدا كنيد. اگر شما اين كار را انجام ندهيد به اين معني است كه لينك به URL هايي كه تغيير مسير دارند داده ايد. هر لينكي را كه تغيير مسير داده است به روز رساني كنيد. اولويت حذف لينك ها را به صفحات 404 يا 5xx دهيد.

    • بررسي براي noindexing و nofollow:

    هنگامي كه سايت شما عمومي است، از يك خزنده استفاده كنيد تا تاييد كنيد كه هيچ كدام از صفحات به طور ناخواسته هيچ تغييري ايجاد نمي­­كنند. همچنين هيچ يك از صفحات يا لينك ها به هيچ وجه مورد بررسي قرار نمي­ گيرند. برچسب noindex به موتورهاي جستجو مي­ گويد كه صفحه را در فهرست جستجو قرار ندهيد، كه فقط براي محتواي تكراري و محتوايي كه نمي ­خواهيد در نتيايج جستجو نمايش داده شود، انجام شود. برچسب nofollow به موتورهاي جستجو مي­ گويد PageRank را از صفحه نمي­ گيرد.

    • حذف نرم افزار 404s:

    • يك URL موجود در يك خزنده مانند Screaming frog را آزمايش كنيد؛ اگر صفحه به عنوان 404 نمايش داده نشود، اين يك مشكل است. گوگل صفحات موجود را به عنوان 404 ارائه مي­ دهد؛ فقظ شما نبايد به صفحات موجود لينك داده باشيد.

     

    ادامه دارد…

    ترجمه از سايت searchengineland

 


برچسب: 40 نكته درباره ي سئو سايت براي استارتاپ ها،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۳۲:۴۰ توسط:قانميلن موضوع:

طراحي سايت هتل

طراحي سايت هتل حرفه اي مي تواند افرادي كه قصد اقامت در هتل را دارند به سمت خود جذب نماييد. در صورتي كه وب سايت شما امكان خريد اينترنتي يا رزرو آنلاين هتل را براي مشتريان ايجاد كرده باشد و در جايگاه مناسبي در بين موتور هاي جستجو گر اينترنتي برخوردار باشد، حتما مي تواند بسياري از افراد را براي اقامت در هتل شما ترغيب كند. اين مدل وب سايت ها مي توانند با معرفي مكان هاي زيبا و جالب به مشتريان خود آن ها را نسبت به مراكز تفريحي و يا سياحتي پيرامون هتل خود آگاه سازند. توجه به مباحث رابط كاربري و تجربه كاربري از ديگر مواردي است كه بايستي در طراحي سايت هتل با دقت مورد بررسي قرار گيرند. 

استفاده از نقشه هاي گوگل و نشان دادن مكان هاي تورسيتي و تفريحي همراه با نمايش جزئيات به همراه آن از عوامل با اهميتي هست كه مي تواند كاربران بسياري را به سمت وب سايت هتل هاي مختلف جذب نمايد. متخصصان شركت طراحي سايت نوپرداز آماده ارائه مشاوره و راهنمايي هاي لازم براي طراحي سايت هاي هتل داري به مشتريان عزيز مي باشند. همين حالا مي توانيد براي كسب اطلاعات جامع در زمينه طراحي سايت هتل با ما تماس حاصل كنيد.

با طراحي سايت هتل شما قطعا گام بزرگي در مسير توسعه و گسترش كسب و كار خود با استفاده از فضاي نامحدود اينترنتي خواهيد برداشت. استفاده درست از اصول سئو و بهينه سازي وب سايت ها و طراحي واكنش گرا سايت از جمله عوامل ضروري در طراحي سايت هتل مي باشد كه گوگل نيز اخيرا در رتبه بندي وب سايت ها اهميت زيادي براي آن قائل شده است. ناديده گرفتن اصول سئو وب سايت مخصوصا در زمينه هاي هتل داري و تفريحي به منزله از دست دادن حجم عظيمي از كاربران مي باشد.

طراحي سايت هتل چند زبانه

با توجه به اين كه همواره توريست ها و افراد خارجي زيادي به كشور ايران سفر مي كنند، طراحي سايت هتل به صورت چند زبانه يكي از ملزومات هتل ها و مراكز ديگري كه با اين افراد ارتباط هستند مي باشد. سايت هتل شما حداقل بايد علاوه بر زبان فارسي از زبان انگليسي نيز استفاده كند تا مشتريان خارج از كشور به راحتي بتوانند هتل مد نظر خود را يافته و از خدمات شما بهره گرفته و نسبت به رزرو اتاق اقدام كنند. در صورتي كه سايت شما فاقد اين امكانات باشد قطعا مشتريان خارجي شما با مشكل در بخش هاي مختلف سايت شما مواجه خواهند شد.

به اين نكته توجه داشته باشيد كه سايت هاي چند زبانه كه از ابزار هاي آماده مانند ترجمه گر گوگل استفاده مي كنند نمي توانند كار با كيفيت را ارائه دهند و سبب مشكلات زيادي در وب سايت شما خواهد شد.

كافي است برترين هتل ها را آناليز نماييد تا متوجه شويد كه اين هتل ها توجه ويژه اي به فضاي اينترنت و طراحي سايت براي هتل خود دارند. شركت طراحي سايت نوپرداز با استفاده از نيرو هاي متخصص در اين زمينه مي تواند تاثير مهمي براي پيشرفت كسب و كار شما و فعاليت اينترنتي جدي تر شما داشته باشد.  اما سوالاتي كه در اين زمينه مطرح مي شوند اين است كه رعايت چه نكاتي براي طراحي سايت هتل با اهميت است؟ مزيت هاي طراحي سايت هتل چيست و چه شركت هايي در اين زمينه فعاليت دارند؟

نكاتي مهم در طراحي سايت هتل

از جمله ويژگي هاي با اهميت وب سايت هاي هتل داري، استفاده از محيط سي پنل مناسب مي باشد كه در آن كاربران بتوانند به راحتي اطلاعات مورد نياز هتل را درج، حذف و ويرايش نمايند. محيط سي پنل بايد كاربر پسند و استفاده از آن آسان باشد تا كاربر دچار سردرگرمي نشود. هتل داران بايستي به اين نكته توجه كنند كه استفاده از طرح و ديزاني مناسب براي رشد كسب و كار آن ها بسيار با اهميت مي باشد و جزء ضروري ترين بخش هاي سايت هاي هتل داري است. در صورتي كه پنل استفاده شده در وب سايت هتل مناسب نباشد ممكن است سبب سردرگرمي كاربران شده و بازده و كارآيي سيستم شما را كاهش خواهد داد.

طراحي واكنش گرا وب سايت ديگر عاملي است كه اگر به آن توجه نداشته باشيد ممكن است بخش عظيمي از مشتريان و بازديد كنندگان وب سايت خود را از دست بدهيد. امروزه تعداد زيادي از مردم وب سايت هاي مورد نظر خود را با دستگاه هاي مختلفي بررسي مي كنند كه صفحه نمايش هر كدام از آن ها ابعاد متفاوتي را دارا هستند. واكنش گرا بودن وب سايت ها سبب مي شود مشتريان هتل شما راحت تر بتوانند از خدمات سايت شما استفاده كنند و در وب سايت شما دچار سردرگمي هنگام استفاده از تلفن همراه نشوند. پس در طراحي سايت هتل مورد نظرتان سعي كنيد به ريسپانسيو بودن آن و طراحي قالب آن براي نمايش در دستگاه هاي مختلف توجه داشته باشيد.

سئو و بهينه سازي وب سايت هتل از جمله مهم ترين خدماتي است كه مي تواند براي افزايش باديد كنندگان شما موثر واقع شود. توجه داشته باشيد پس از اين كه كار طراحي وب سايت شما به پايان برسد، سئو مي تواند اصلي ترين وظيفه براي رونق كسب و كار شما باشد. براي بسياري از كسب و كار ها سئو به معناي هستي و موجوديت آن كسب و كار به حساب مي آيد پس مشاوره گرفتن از متخصصان سئو از جمله مهم ترين كار هايي است كه شما بايد قبل و بعد از طراحي سايت خود به آن توجه داشته باشيد. همچنين استفاده از خدمات تبليغات سايت در گوگل هم از ديگر روش هاي تبليغاتي است كه مي توانيد براي كسب مشتريان بيشتر از آن بهره مند شويد. البته سرويس هاي تبليغاتي گوگل رايگان نبوده و هزينه هاي متفاوتي را به ازاي كلمات درخواستي شما شامل مي شوند. 

مزيت هاي طراحي سايت هتل

  • آسان تر شدن كار براي مشتريان شما و كسب رضايت آنان
  • تبليغات هتل خود به صورت هميشگي از طريق استفاده از موتور هاي جستجو
  • معرفي فضاي هتل و ارائه عكس ها و فيلم هايي از محوطه هاي پيرامون آن براي جذب مشتريان بيشتر
  • در دسترس بودن هميشگي و ارائه خدمات آنلاين به مشتريان
  • كاهش هزينه هاي اضافي و هنگفت براي تبليغات و غيره
  • افزايش اعتبار شما نزد مشتريان سايت هتل
  • معرفي شهر و استاني كه هتل در آن قرار دارد
  • انتشار پست هاي سايت هتل در شبكه هاي اجتماعي مختلف به طور خودكار
  • ايجاد ارتباط به سايت هاي گردشگري و تفريحي براي افزايش مشتريان اينترنتي شما
  • افزايش بازديد كنندگان وب سايت هتل شما با استفاده خدمات سئو و بهينه سازي سايت
  • توسعه كسب و كار خود با استفاده از فضاي نامحدود اينترنت
  • ارائه خدمات sem براي افزايش بازديد از وب سايت هتل شما

ويژگي صفحات سايت هتل

  • طراحي صفحه رزرو هتل و اماكن اقامتي
  • طراحي صفحه پرداخت آنلاين با استفاده از درگاه هاي بانكي مختلف
  • طراحي صفحه زمان بندي براي بررسي اتاق هاي خالي و پر در هتل
  • طراحي صفحه دسته بندي اتاق ها بر اساس ظرفيت آن ها
  • طراحي صفحه توضيحات مربوط به اتاق ها
  • طراحي صفحه خدمات آنلاين مشتريان
  • طراحي صفحه معرفي هتل و تاريخچه آن
  • طراحي صفحه براي پيشنهاد هاي خاص در روز هاي خاص
  • طراحي صفحه معرفي رستوران هاي داخل هتل
  • طراحي صفحه توضيحات اماكن ديدني اطراف هتل
  • طراحي صفحه ثبت نام و ارتباط با مشتريان
  • پشتيباني يك ساله رايگان همراه با ميزباني و ثبت دامنه ir رايگان
  • امكان ساخت اپليكيشن android و ios به درخواست مشتريان

بررسي طراحي سايت هاي هتل داري برتر دنيا

آيا مي دانيد برترين وب سايت هاي دنيا در زمينه هتل داري كدام اند؟ اين وب سايت ها چه خدماتي را به مشتريان خود ارائه مي دهند؟ آيا طراحي اين وب سايت ها از كيفيت لازم برخوردار هستند؟ 

با گسترش گردشگردي در دنيا، امروزه شاهد مسافرت و بازديد توريست هاي مختلفي از نقاط ديدني و جالب در سراسر دنيا هستيم و به همين جهت بهره بردن از يك وب سايت در دنياي اينترنت مي تواند مسافران زيادي را براي اقامت در هتل شما جلب نمايد. امروزه وب سايت هاي مختلفي در زمينه هتل داري مشغول فعاليت هستند كه خدمات مختلفي در زمينه رزرو بليط، بررسي هتل و اتاق هاي آن و زمان بندي اتاق هاي هتل و... ارائه مي دهند. اين وب سايت ها از استراتژي هاي حرفه ايي بهره مي گيرند كه شما نيز مي توانيد با بررسي و آناليز دقيق آن ها در طراحي سايت هتل مورد نظرخود استفاده نماييد.

داشتن ظاهري ريسپانسيو يا واكنش گرا ديگر عاملي است كه در طراحي سايت هتل هاي مطرح دنيا مورد توجه ويژه اي قرار گرفته اند.

نتايج تحقيقات ما نشان داده است كه اكثر كسب و كار هاي حرفه اي در زمينه هتل داري از وب سايت هاي حرفه اي با كد نويسي اختصاصي و امنيت بالا استفاده نموده اند. طراحي قالب گرفيكي سايت هتل نيز كاملا اختصاصي بوده و بر اساس جديدترين روش هاي روز دنيا پياده سازي شده است. اين هتل ها كه از جديد ترين تكنولوژي هاي روز دنيا هم بهره مي برند داراي وب سايت هايي حرفه اي هستند كه هزينه هاي سنگيني را شامل شده ست. براي معرفي برترين وب سايت هاي هتل داري دنيا مي توان به موارد زير اشاره كرد:

  • هتل اينتركانتيننتال (Intercontinental Hotel Group)
  • گروه هتلداري ويندهام (Wyndham Hotel Group)
  • موسسه هتلداري بين‌المللي ماريوت (Marriot International)
  • هتل هيلتون (Hilton Hotels)
  • گروه هتلداري آكور (Accor Group)
  • گروه هتلداري انتخاب (Choice Hotels)
  • گروه‌ هتلداري بست وسترن (Best Western)

توليد محتوا سايت هتل

همانطور كه مي دانيد استفاده از محتوا مناسب در وب سايت يكي از مهم ترين عوامل موفقيت سايت هتل شما خواهد بود. در صورتي كه متن، تصاوير، فايل هاي ويدئويي و صوتي به درستي در سايت هتل شما قرار نگيرند، سبب مي شوند كه كاربران و بازديدكنندگان به بهترين شكل اطلاعات را از سايت شما كسب نكرده و در نهايت نمي توانند به خوبي هتل شما و خدمات ارائه شده توسط شما را درك كنند. شما مي توانيد با قرار دادن ويدئو هاي زيبا و جذاب از هتل مد نظر خود و نواحي تفريحي و زيارتي اطراف آن نقش مهمي را در جذب مشتيان كسب و كار خود ايفاء نماييد. همچنين معرفي خدمات هتل خود از اين طريق بسيار تاثير گذار خواهد بود.

 


برچسب: طراحي سايت هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۲۶:۱۴ توسط:قانميلن موضوع:

طراحي وب سايت شهر قم

امروزه با توجه به گسترش اينترنت در تمامي مناطق دنيا، اين تكنولوژي با استقبال بي نظير مردم مواجه شده است. استفاده از تلفن هاي همراه نيز سبب نزديك تر شدن انسان ها به فضاي مجازي گرديد. به همين دليل امروزه شاهد اين هستيم كه اغلب كسب و كار ها براي حفظ قدرت و ثبات خود نيازمند حضور و تبليغات در فضاي مجازي هستند. طراحي سايت يك گام مهم براي موفقيت كسب و كار ها و گسترش فضاي كاري آن ها و همچنين پيشي گرفتن از رقباي كاري خود مي باشد. شهر قم نيز به دليل وجود كسب و كار هاي مختلف و زائران در آن از پتانسيل خوبي براي رشد كسب و كار هاي اينترنتي برخوردار مي باشد.  

طراحي سايت حرفه اي قم

ما در شركت نوپرداز آماده ارائه خدمات حرفه اي طراحي سايت قم به همشهريان محترم مي باشيم. كدنويسي اختصاصي، قالب گرافيكي اختصاصي، بهينه سازي وب سايت خدمات شركت نوپرداز مي باشد. معمولا پس از تاييد قالب گرافيكي سايت مورد نظر مشتريان شروع به پياده سازي مي گردد تا بهترين نتيجه مطابق ميل مشتري حاصل شود.

 

طراحي يك سايت خوب چگونه است؟

براي طراحي سايت بايد به عوامل مختلفي توجه داشت. شايد راه اندازي يك سايت كمتر از چند دقيقه وقت شما را نگيرد اما عواملي هستند كه شما فقط با رعايت كردن آن ها مي توانيد در دنياي اينترنت به موفقيت برسيد. طراحي قالب سايت به صورت كاربر پسند، استفاده از رابط كاربري و تجربه كاربري مناسب، توجه به نياز هاي كاربران و سئو و بهينه سازي سايت در موتور هاي جستجو از جمله اين عوامل مي باشند. همه اين عوامل وابسته به همكاري شما با شركت هاي تخصصي يا متخصصان در زمينه طراحي سايت مي باشد. شركت نوپرداز با بهره بردن از تيمي مجرب و حرفه اي آماده ارائه خدمات طراحي سايت، بهينه سازي وب سايت و سئو با بهترين كيفيت به شما عزيزان مي باشد. شركت نوپرداز تاكنون پروژه هاي اختصاصي و حرفه اي زيادي را در زمينه طراحي وب سايت، طراحي فروشگاه اينترنتي، طراحي سايت خبري، طراحي سايت خبر خوان و غيره در استان هاي قم و تهران به سرانجام رسانده است كه رضايت مشتريان را در برداشته است. استفاده از ابزار هاي روز دنيا در زمينه طراحي وب سايت و فروشگاه هاي اينترنتي و نيز به كار گيري اصول درست طراحي سايت و پياده سازي پروژه در زمان معين شده از مشخصه هاي شركت نوپرداز مي باشد. شركت نوپرداز خدمات خود را با كيفيتي مناسب به مشتريان خود ارائه مي دهد، طراحي و طرح خوب از يك ايده خوب و با برنامه شروع خواهد شد، كه در تمام مراحل (مشاوره، تحقيق و آنالايز، طراحي، توسعه و اجرا، بهينه سازي موتور جستجو، تبليغات، شبكه هاي اجتماعي، ايميل هاي تبليغاتي، ميزباني وب، پشتيباني) در كنار شما خواهيم بود.

تلفن تماس

قم: 32937209 - 025

  

 


برچسب: طراحي وب سايت شهر قم،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۲۴:۰۹ توسط:قانميلن موضوع: