طراحي سايت | فروشگاه ساز طراحي سايت | فروشگاه ساز .

طراحي سايت | فروشگاه ساز

طراحي فروشگاه اينترنتي در قم

طراحي و سئو فروشگاه اينترنتي در قم توسط تيم طراحي و توسعه شركت مهام انجام مي گردد. براي دريافت مشاوره رايگان و كسب اطلاعات بيشتر تماس بگيريد. همچنين كليه خدمات ديجيتال ماركتينگ براي فروشگاه هاي اينترنتي توسط شركت مهام انجام مي شود.

دليل رشد فروشگاه هاي اينترنتي در قم چيست؟

با توسعه تكنولوژي طي سال هاي اخير شاهد رشد و گسترش فروشگاه هاي اينترنتي آنلاين شده ايم، تا حدي كه بسياري از كسب و كار هاي فيزيكي در شهر قم به سمت تعطيلي رفته و فروشگاه هاي اينترنتي جاي آن را گرفته اند. به همين سبب شاهد رشد فروشگاه هاي اينترنتي بوده ايم. بيشتر

اما در طراحي و پيش بردن كار فروشگاه اينترنتي خود شما بايد كار را به صورت اصولي و حرفه اي پيش ببريد. فروشگاه هاي اينترنتي زيادي هستند كه علارقم اين كه محصولات زيادي در آن ها وجود دارند اما به دليل عدم استفاده از سئو و تبليغات اينترنتي درست با شكست مواجه شده اند.

فروشگاه اينترنتي براي كاربران ۲۴ ساعته باز است؟

شما با طراحي فروشگاه اينترنتي مي توانيد به صورت ۲۴ ساعته به فروشگاه اينترنتي مورد نظر خود مراجعه كنيد، محصولات را بررسي و مقايسه كرده و در آخر انتخاب و سفارش خود را تكميل نماييد. يكي از مشكلات اصلي فروشگاه هاي فيزيكي اين بود كه مشتريان دسترسي ۲۴ ساعته به فروشگاه نداشتند.


برچسب: طراحي فروشگاه اينترنتي در قم،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۲۸:۰۰ توسط:قانميلن موضوع:

طراحي و سئو سايت پزشكي

طراحي و سئو سايت پزشكي

طراحي سايت و سئو وب سايت پزشكي به صورت كاملا حرفه اي توسط تيم ديجيتال ماركتينگ شركت مهام انجام مي گردد. براي دريافت مشاوره رايگان با ما در تماس باشيد.

كاربران زيادي براي يافتن پزشك مورد نياز خود در زمينه سلامت روزانه در فضاي اينترنت در حال جستجو هستند. به همين خاطر داشتن يك سايت پزشكي از الزامات هر پزشكي مي باشد كه اين مقاله كمك زيادي مي كند به پزشكاني كه مي خواهند براي خود يك سايت ايجاد كنند.

امكانات و ويژگي هاي طراحي سايت پزشكي

  • اولين گام معرفي پزشك ، كلينيك يا مطب به صورت جذاب و با ارائه رزومه مي باشد تا كاربر را به خود جذب كند.
  • اطلاعاتي در مورد تخصص ، خدمات و مجموعه كاري كه هر فردي به دنبال دانستن آن است.
  • ارائه بخشي به عنوان پرسش و پاسخ با كاربران و ارتباط با مشتريان
  • بخشي براي درج شماره تماس كلينيك براي بيماران و مشتريان
  • قسمتي را براي نشان دادن نمونه كارها و يا خدمات خود در نظر داشته باشيد. (يا بخشي كه گالري عكس از محيط كلينيك در آن باشد.)
  • نوبت دهي اينترنتي
  • مهمترين بخش سايت مقالاتي مربوط به تخصص پزشك مي باشد و كار او را به بيماران و مشتريان معرفي مي كند و اين بخش مي تواند مشتران بيشتري را براي شما جذب كند.

چگونه يك سايت پزشكي سئو شده ارائه دهيم؟

  1. سعي كنيد از مقالات مرتبط پزشكي در سايت خود استفاده كنيد.
  2. كيفيت محتواي سايت خود را بالا ببريد.
  3. استفاده از لينك ها (هميشه سعي كنيد كه كاربران خود را گرسنه نگه داريد و مطالب مورد نياز آنها را به راحتي و بدون دردسر در دسترس آنها قرار دهيد.)
  4. سرعت بارگذاري سايت
  5. سازگاري سايت با دستگاه هاي مختلف
  6. يك وب سايت مورد قبول و مورد تأييد، سايتي است كه با كاربران خود صادق باشد و توسط آنها مورد تأييد قرار گيرد. اين موضوع باعث مي‌شود كه موتورهاي جستجو نيز اين سايت را مورد تأييد قرار دهند. به طور سنتي، يك لينك از طرف يك سايت با اتوريتي بالا براي سايت مقصد بسيار ارزشمند است و به نوعي نشان دهنده اعتماد به اين سايت است.
  7. استفاده از عنوان مناسب و توضيحات
  8. استفاده از تگ هاي مناسب براي تصوير
  9. استفاده از محتواي ماندگار كه كاربران بتوانند در دراز مدت از آن استفاده كنند.
  10. استفاده از نام دامنه آسان و جذاب. نامه دامنه شناسنامه سايت شما مي باشد پس دقت داشته باشيد كه انتخاب صحيح آن مي تواند كمك زيادي به شما بكند.
  11. سيستم نظرات و كامنت ها
  12. استفاده از سئو محلي براي كار شما ارزش زيادي دارد.
  13. شبكه هاي اجتماعي را فراموش نكنيد. اين امر باعث مي شود كاربران بيشتري به سايت شما رو بياورند.
  14. استفاده مناسب و كاربردي از كلمات كليدي.
  15. حذف تبليغات آزار دهنده
  16. از استفاده محتواي تكراري بپرهيزيد.
  17. استفاده از لينك ها و محتواي پنهاني

https://mahhamco.ir/%D8%B3%D8%A6%D9%88-%D9%88-%D8%A8%D9%87%DB%8C%D9%86%D9%87-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%BE%D8%B2%D8%B4%DA%A9%DB%8C-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%88%D8%A8-%D8%B3%D8%A7/


برچسب: طراحي و سئو سايت پزشكي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۲۵:۵۹ توسط:قانميلن موضوع: