طراحي سايت | فروشگاه ساز طراحي سايت | فروشگاه ساز .

طراحي سايت | فروشگاه ساز

طراحي سايت كاريابي و مشاغل

امروزه اينترنت در تمام امور حتي كاريابي نيز تأثير گذاشته است. مراكز كاريابي بايد در اين عرصه حضور داشته باشند تا بتوانند با سايت هاي بزرگ كاريابي يا اپليكيشن هايي نظير ديوار رقابت كنند. عدم حضور در فضاي مجازي و اينترنت برابر است با شكستي بزرگ. با طراحي و توسعه سايت مي توان هم اعتبار مركز كاريابي را نزد مراجعه كنندگان بالا برد، هم خدمات بسياري بهتري ارائه داد. با گسترش خدمات درآمد افزايش پيدا خواهد كرد. ما در اين مقاله به بحث اهميت طراحي سايت كاريابي و مشاغل و امكانات لازم براي اين سايت ها خواهيم پرداخت.

خدمات بهتر و كارآمد با طراحي سايت كاريابي

با استفاده از طراحي يك سايت براي كاريابي خود علاوه بر اين كه شهرت كسب مي كنيد و كارفرمايان و نيازمندان كار بيشتري به شما مراجعه خواهند كرد. خدمات خود را بسيار بهتر و راحتتر ارائه خواهيد داد. افراد مي توانند به صورت اينترنتي در سايت ثبت نام كنند و مشاغل مختلف  را با توضيحات مورد نياز ببينند، سپس در هنگام مواجه با شغل مناسب به مركز كاريابي مراجعه كنند. اين كار هم براي مركز كاريابي و هم براي مشتريان راحتتر است.

از سوي ديگر كاربران مي توانند با ثبت نام پروفايل خود را كامل كنند و همه ي موارد از جمله مهارت ها، تحصيلات، اطلاعات شخصي و ... را وارد كنند. در اين صورت كارفرمايان نيز مي توانند راحتتر فرد مورد نظر خود را انتخاب كنند.

سايت هاي كاريابي به چه امكاناتي نياز دارند؟

به علت اينكه حجم بسياري از كاربران از سايت هاي كاريابي استفاده مي كنند سايت هاي كاريابي بايد بسيار حرفه اي و اصولي طراحي شوند. مهمترين نكته اين است كه اين سايت ها بايد به صورت رسپانسيو طراحي شوند تا كاربران بتوانند در هر جا كه هستند و با استفاده از گوشي هاي هوشمند از خدمات سايت شما استفاده كنند.

براي سئو و بهينه سازي سايت خود نيز داشتن بخش وبلاگ بسيار ضروري است شما در بخش وبلاگ مي توانيد مقالات مفيد درباره ي انواع مشاغل يا آموزش هاي لازم را منتشر كنيد و علاوه بر سئو سايت خود كمك كنيد كاربران از مطالب مفيد و كاربردي استفاده كنند.

يك سايت كاريابي بايد امكان ثبت نام و ويرايش پروفايل را براي كاربران فراهم كند. تمامي اطلاعات نظير نام، نام خانوادگي، سن، تحصيلات، مدارك، سابقه كار و ... بايد وارد شوند. البته بايد حريم خصوصي رعايت شود و اطلاعات مهم را هر كسي نتواند ببيند.

داشتن درگاه اينترنتي و امكان پرداخت آنلاين مبلغ ثبت نام در وب سايت هاي كاريابي ضروري است.

در صفحه اول بايد تماي مشاغل ليست شوند و امكان جستجو در بين مشاغل، مشاهده توضيحات تكميلي مشاغل و امكان درخواست براي مشاغل توسط كاربران وجود داشته باشد. امكان جستجو در بين كارپذيران توسط كارفرمايان و مشاهده اطلاعات موردنياز براي دعوت به كار نيز ضروري است. جستجوي سايت بايد فيلترهاي مختلفي را شامل شود. براي مثال جستجو بر اساس تحصيلات، بر اساس ساعات كاري و ... .

يك سايت كاريابي بايد پنل مديريتي ساده اي داشته باشد زيرا ممكن است روزانه بارها مجبور به به روزرساني و وارد كردن مطالب و مشاغل جديد در سايت باشيد. تمامي اين كارها بايد به سادگي و با حداكثر سرعت انجام گيرد. شما مي توانيد جهت سفارش طراحي سايت مشاغل و كاريابي با ما در تماس باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۱۶:۵۱ توسط:قانميلن موضوع:

طراحي اپليكيشن موبايل در ساري

شركت طراحي اپليكيشن نوپرداز با استفاده از كادري مجرب و حرفه اي ارائه دهنده خدمات طراحي اپليكيشن هاي اندرويد و ios، طراحي سايت، سئو و بهينه سازي در شهر ساري مي باشد. جهت كسب اطلاعا بيشتر در اين زمينه با همكاران ما در بخش پشتيباني در تماس باشيد.

شايد تصور كنيد داشتن شبكه­ هاي اجتماعي يا يك سايت براي كسب و كارتان كافي است. البته اين تا حد زيادي به خود شما و حتي مشتريانتان دارد. اما بهتر است علاوه بر اينكه يك سايت طراحي مي­كنيد يا باري تجارت خود در شبكه هاي اجتماعي اكانت مي­سازيد، اقدام به طراحي اپليكيشن نيز كنيد. در اين حالت مي­توانيد تمامي مشتريانتان را راضي نگه داريد و قطعا مشتريان بيشتري نيز خواهيد داشت. يك اپليكيشن باعث مي­شود تا مشتريان بتوانند به راحتي با گوشي در هرجايي كه هستند از خدمات شما استفاده كنند و با شما در ارتباط باشند. در اين مقاله در رابطه با اهميت طراحي اپليكيشن در ساري صحبت خواهيم كرد.

رقابت كم پيشرفت سريع با طراحي اپليكيشن در ساري

امروزه شركت ها و تجارت هاي بسياري اقدام به طراحي سايت مي­كنند. البته كه طراحي وب سايت ضروري است و به همين دليل رقابت در اين زمينه بسيار سخت شده است. از طرفي ديگر، افراد ترجيح مي­دهند به صورت آنلاين خدمات مورد نظرشان را دريافت كنند، يا كالا بخرند. پس بايد به فكر روشي متفاوت با رقابت كمتر و البته محبوبيت بيشتر بود. و چه راهي بهتر ازطراحي و ساخت اپليكيشن !!! دسترسي به اپليكيشن بسيار ساده است. به راحتي با لمس روي آيكون اپليكيشن، امكانات بسياري در اختيار كاربران و مشتريان قرار خواهد گرفت.

از طرفي رقابت در اين عرصه كم است پي احتمال موفقيت بسيار بالاست. طراحي اپليكيشن نياز به تبليغات را بسيار پايين مي­آورد زيرا خود روشي تبليغاتي نيز به شمار مي­آيد. روشي كه علاوه بر تبليغ كارآمد، اعتبار و ارزش شما را نزد كاربران بالا خواهد برد.

طراحي اپليكيشن ساري 

آيا مي دانيد ويژگي هاي يك اپليكيشن خوب چيست؟

خب متوجه شديم كه تلفن هاي هوشمند و در پي آن اپليكيشن ها نقش بسيار پررنگي در زندگي انسان امروزي ايفا مي­كند. با طراحي اپليكيشن مي­توانيد به راحتي برند خود را بسازيد. اما ويژگي يك اپليكيشن خوب در ساري چيست؟ چطور مي­توانيم بهترين اپليكيشن را براي كسب و كار خود طراحي كنيم؟

اولين گام انتخاب يك شركت خوب است. يك شركت كه بداند با توجه به كسب و كارتان چه امكاناتي نياز داريد. شركتي كه معتبر باشد، متعهد باشد و كارش را به موقع تحويل دهد، نمونه كارهاي خوب داشته باشد و غيره با توجه به كسب و كار و تجارتتان امكانات اپليكيشن متفاوت خواهد بود. اما طراحي زيبا، سادگي، معرفي شما، امكان ارتباط مشتري با شما و غيره  از مهمترين امكاناتي است كه در طراحي اپليكيشن در ساري بايد گنجانده شود.


برچسب: طراحي اپليكيشن موبايل در ساري،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۲۹:۳۴ توسط:قانميلن موضوع:

طراحي سايت اختصاصي چيست؟

در طراحي سايت اختصاصي پروژه مورد نظر نسبت به خواسته هاي مشتريان به صورت كدنويسي شده طراحي مي گردد. در اين مدل پروژه ها ابتدا مشتري جزئياتي از پروژه مورد نظر خود را به شركت طراحي سايت ارائه مي دهد تا برآورد زماني طراحي سايت و هزينه هاي مربوط به آن تعيين گردد. در اين پروژه ها شرح پروژه از اهميت بالايي برخوردار است و مي توان گفت هر چقدر شرح پروژه كامل تر باشد، نتيجه نهايي طراحي سايت اختصاصي رضايت بيشتري را براي مشتريان در پي خواهد داشت. در شركت طراحي سايت نوپرداز روال كاري به اين صورت مي باشد كه ابتدا مشتري طرح گرافيكي مورد نظر خود را تاييد مي كند و پس از آن تيم برنامه نويسي شركت شروع به پياده سازي سايت اقدام مي نمايد.

با طراحي سايت اختصاصي ايده م طرح مورد نظر خود را به بهترين شكل پياده سازي نماييد و امكان توسعه و گسترش تمامي بخش هاي آن را ايجاد نماييد. در صورت داشتن سوال در اين زمينه متخصصان شركت نوپرداز آماه پاسخ دادن به شما مي باشند.

شركت نوپرداز ارائه دهنده خدمات حرفه اي طراحي وب سايت اختصاصي آماده ارائه خدمات به مشتريان گرامي مي باشد.

طراحي سايت 

طراحي سايت اختصاصي واكنش گرا

قالب طراحي شده توسط شركت هاي معتبر طراحي سايت هاي اختصاصي به صورت كامل واكنش گرا مي باشد. به گونه اي كه وب سايت شما در تمامي دستگاه هاي مختلف به خوبي توسط كاربران در دسترس بوده و آن ها مشكلي در استفاده از خدمات اينترنتي شما نخواهند داشت.

از جمله مهم ترين فريم ورك هاي حرفه اي كه در دنيا براي طراحي سايت هاي واكنش گرا يا ريسپانسيو استفاده مي گردند مي توان به بوت استرپ و فانديشن اشاره نمود.

طراحي سايت اختصاصي چگونه است؟

در طراحي سايت هاي اختصاصي همه چيز از اول برنامه نويسي مي شود و روند كاري آن با طراحي سايت با استفاده از سيستم هاي مديريت محتوا و قالب هاي آماده متفاوت است. اين مدل سايت ها توسط يك تيم قابل پياده سازي است و هر چقدر پروژه گسترده تر باشد، به نسبت آن نيرو هاي بيشتري براي طراحي سايت مورد نظر نياز است. اين مدل پروژه ها چون كاملا بر اساس نياز مشتري پياده سازي مي شوند، در صورتي كه تجزيه و تحليل هاي ايده اوليه به خوبي صورت گرفته باشد و شرح پروژه كامل باشد، سود زيادي را براي مشتريان خواهد داشت. 

شركت طراحي سايت نوپرداز با بهره گيري از تيمي حرفه اي و با تجربه پروژه هاي طراحي سايت اختصاصي را به صورت كاملا دقيق و مطابق با نياز هاي مشتريان پياده سازي مي نمايد. از جمله مهم ترين مواردي كه مورد نظر شركت است، كاربرپسند بودن وب سايت شما و امنيت آن مي باشد كه اين مورد همواره جز اصلي ترين مواردي است كه در شركت طراحي سايت نوپرداز به آن ها پرداخته خواهد شد.

طراحي سايت با قالب هاي آماده

طراحي سايت با قالب هاي آماده، سايت هايي هستند كه در گذشته طراحي شده اند و اكنون به صورت رايگان و يا با هزينه كمي فروخته مي شوند. در طراحي سايت با استفاده از قالب هاي آماده اغلب از قالب هاي آماده اي استفاده مي شود كه شباهت زيادي به سايت مورد نظر شما دارد. هزينه استفاده از اين قالب ها نسبت به طراحي سايت اختصاصي كمتر بوده و در مواردي كه مشتريان انتظارات ويژه اي از وب سايت خود ندارند مورد استفاده قرار مي گيرد. 

از مزاياي مهم قالب هاي آماده بدون هزينه بودن يا كم هزينه بودن آن ها است و شما مي توانيد قبل از خريد قالب آن را به صورت كامل آناليز كنيد. اما معايب اين وب سايت ها زياد هستند كه از جمله آن ها مي توان به منعطف نبودن آن ها و عدم سازگاري اين وب سايت ها با اصول سئو و بهينه سازي اشاره داشت. معمولا كار پنل هاي كاربري اين سيستم ها آسان نبوده و نياز به جلساتي براي آموزش آن به مشتريان مي باشد.

زبان هاي برنامه نويسي در طراحي سايت اختصاصي

طراحي سايت اختصاصي 

معروف ترين زبان هاي برنامه نويسي براي طراحي سايت به صورت اختصاصي php و asp هستند ولي از زبان هاي ديگري مانند جاوا و ruby نيز مي توانيم براي طراحي وب سايت مورد نظر خود استفاده نماييم. زبان asp با استفاده از كتابخانه هاي دات نت و بستر ويندوز، براي انجام پروژه هاي وب  مورد استفاده قرار مي گيرد. زبان برنامه نويسي php هم با بهره گيري از بستر قدرت مند لينوكس و يونيكس براي پياده سازي پروژه هاي طراحي سايت مورد استفاده قرار مي گيرد. مديريت پايگاه داده در اين زبان با استفاده از mysql مي باشد. زبان طراحي سايت php به دليل متن باز بودن آن قابليت توسعه و رشد زيادي دارد و به همين دليل پروژه هاي طراحي شده با استفاده از اين زبان از قابليت انعطاف پذيري بالايي برخوردارند.

در آخر اين كه اگر مي خواهيد مناسب ترين انتخاب را براي طراحي وب سايت مد نظر خود داشته باشيد ابتدا به اين موضوع فكر كنيد كه چقدر در كسب و كار خود جدي هستيد. قالب هاي آماده اغلب وب سايت هايي هستند كه مطالبق با نياز شما طراحي نشده اند. شما مي توانيد براي شروع كار وب سايت خود از اين قالب ها استفاده كنيد اما پياده سازي يك كسب و كار اينترنتي حرفه اي اغلب با استفاده از ساخت و طراحي وب سايت اختصاصي صورت مي گيرد و بايد لازم است كه مراحل بعدي مورد توجه شما قرار گيرد.

 


برچسب: طراحي سايت اختصاصي چيست؟،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۳۴:۰۵ توسط:قانميلن موضوع: