طراحي سايت | فروشگاه ساز طراحي سايت | فروشگاه ساز .

طراحي سايت | فروشگاه ساز

طراحي سايت كاريابي و مشاغل

امروزه اينترنت در تمام امور حتي كاريابي نيز تأثير گذاشته است. مراكز كاريابي بايد در اين عرصه حضور داشته باشند تا بتوانند با سايت هاي بزرگ كاريابي يا اپليكيشن هايي نظير ديوار رقابت كنند. عدم حضور در فضاي مجازي و اينترنت برابر است با شكستي بزرگ. با طراحي و توسعه سايت مي توان هم اعتبار مركز كاريابي را نزد مراجعه كنندگان بالا برد، هم خدمات بسياري بهتري ارائه داد. با گسترش خدمات درآمد افزايش پيدا خواهد كرد. ما در اين مقاله به بحث اهميت طراحي سايت كاريابي و مشاغل و امكانات لازم براي اين سايت ها خواهيم پرداخت.

خدمات بهتر و كارآمد با طراحي سايت كاريابي

با استفاده از طراحي يك سايت براي كاريابي خود علاوه بر اين كه شهرت كسب مي كنيد و كارفرمايان و نيازمندان كار بيشتري به شما مراجعه خواهند كرد. خدمات خود را بسيار بهتر و راحتتر ارائه خواهيد داد. افراد مي توانند به صورت اينترنتي در سايت ثبت نام كنند و مشاغل مختلف  را با توضيحات مورد نياز ببينند، سپس در هنگام مواجه با شغل مناسب به مركز كاريابي مراجعه كنند. اين كار هم براي مركز كاريابي و هم براي مشتريان راحتتر است.

از سوي ديگر كاربران مي توانند با ثبت نام پروفايل خود را كامل كنند و همه ي موارد از جمله مهارت ها، تحصيلات، اطلاعات شخصي و ... را وارد كنند. در اين صورت كارفرمايان نيز مي توانند راحتتر فرد مورد نظر خود را انتخاب كنند.

سايت هاي كاريابي به چه امكاناتي نياز دارند؟

به علت اينكه حجم بسياري از كاربران از سايت هاي كاريابي استفاده مي كنند سايت هاي كاريابي بايد بسيار حرفه اي و اصولي طراحي شوند. مهمترين نكته اين است كه اين سايت ها بايد به صورت رسپانسيو طراحي شوند تا كاربران بتوانند در هر جا كه هستند و با استفاده از گوشي هاي هوشمند از خدمات سايت شما استفاده كنند.

براي سئو و بهينه سازي سايت خود نيز داشتن بخش وبلاگ بسيار ضروري است شما در بخش وبلاگ مي توانيد مقالات مفيد درباره ي انواع مشاغل يا آموزش هاي لازم را منتشر كنيد و علاوه بر سئو سايت خود كمك كنيد كاربران از مطالب مفيد و كاربردي استفاده كنند.

يك سايت كاريابي بايد امكان ثبت نام و ويرايش پروفايل را براي كاربران فراهم كند. تمامي اطلاعات نظير نام، نام خانوادگي، سن، تحصيلات، مدارك، سابقه كار و ... بايد وارد شوند. البته بايد حريم خصوصي رعايت شود و اطلاعات مهم را هر كسي نتواند ببيند.

داشتن درگاه اينترنتي و امكان پرداخت آنلاين مبلغ ثبت نام در وب سايت هاي كاريابي ضروري است.

در صفحه اول بايد تماي مشاغل ليست شوند و امكان جستجو در بين مشاغل، مشاهده توضيحات تكميلي مشاغل و امكان درخواست براي مشاغل توسط كاربران وجود داشته باشد. امكان جستجو در بين كارپذيران توسط كارفرمايان و مشاهده اطلاعات موردنياز براي دعوت به كار نيز ضروري است. جستجوي سايت بايد فيلترهاي مختلفي را شامل شود. براي مثال جستجو بر اساس تحصيلات، بر اساس ساعات كاري و ... .

يك سايت كاريابي بايد پنل مديريتي ساده اي داشته باشد زيرا ممكن است روزانه بارها مجبور به به روزرساني و وارد كردن مطالب و مشاغل جديد در سايت باشيد. تمامي اين كارها بايد به سادگي و با حداكثر سرعت انجام گيرد. شما مي توانيد جهت سفارش طراحي سايت مشاغل و كاريابي با ما در تماس باشيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۱۶:۵۱ توسط:قانميلن موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :