طراحي سايت | فروشگاه ساز طراحي سايت | فروشگاه ساز .

طراحي سايت | فروشگاه ساز

طراحي سايت املاك

امروزه با توجه به پيشرفت و گسترش تكنولوژي اغلب افراد براي خريد و فروش املاك خود از اينترنت ياري مي گيرند و كم كم خريد و فروش املاك به صورت سنتي در حال از بين رفتن مي باشد. بهره بردن از وب سايتي در زمينه خريد و فروش املاك قطعا در ارتباط برقرار كردن با مشتريان به شما كمك خواهد نمود. در ساخت و طراحي اين گونه وب سايت ها بايد به ظاهر و زيبايي سايت خود در جذب مشتريان توجه ويژه اي داشته باشيد و همچنين بهينه سازي سايت در موتور هاي جستجو كمك بسيار زيادي به بيشتر ديده شدن سايت شما توسط مشتريان خواهد نمود. در نتيجه با طراحي سايت املاك شما خواهيد توانست به راحتي از بسياري از رقباي خود سبقت بگيريد و هميشه يك گام از آن ها جلوتر باشيد.

محيط كاربري حرفه اي، مهم ترين امكاني است كه شركت طراحي سايت نوپرداز در اختيار مشتريان خود قرار مي دهد. شما مي توانيد با استفاده از محيط كاربري ساده و حرفه اي آن به راحتي تغييرات مورد نظر خود را در وب سايت ايجاد نماييد. امكان درج، ويرايش و تغييرات مختلف در سايت املاك از طريق پنل كاربري امكان پذير خواهد بود و همچنين افزودن امكانات اختصاصي براي طراحي سايت املاك مورد نظر شما نيز توسط متخصصان و تيم برنامه نويسي شركت نوپرداز انجام خواهد شد.

محيط پنل كاربري سايت املاك به گونه اي مي باشد كه اطلاعات دقيق و درستي را در اختيار مدير و كاربران قرار مي دهد و امكان درج، حذف، ويرايش و انجام تغييرات مختلف توسط آن ها در بخش هاي مختلف سايت املاك به آساني امكان پذير خواهد بود. همچنين پياده سازي ساير امكانات مورد نياز مشتريان نيز توسط تيم برنامه نويسي شركت نوپرداز امكان پذير خواهد بود. متخصصان شركت طراحي سايت نوپرداز آماده ارائه مشاوره رايگان در زمينه طراحي سايت و اپليكيشن موبايل براي مشاورين املاك سراسر كشور مي باشند.

طراحي سايت املاك واكنش گرا

همانطور كه مي دانيد امروزه بيشتر مردم تمايل به استفاده از وب سايت هاي واكنش گرا يا ريسپانسيو دارند. طراحي سايت املاك به صورت واكنش گرا به كاربران وب سايت شما اين امكان را مي دهد تا در هر دستگاهي كه مورد نظرشان است بتوانند از وب سايت شما بازديد كرده و به راحتي از امكانات آن بهره ببرند. قطعا استفاده از طراحي هاي واكنش گرا رابط كاربري قوي تري را ايجاد خواهد كرد. به همين دليل ما در نوپرداز سعي مي كنيم تا با استفاده از برترين قالب هاي طراحي سايت ريسپانسيو بهترين نتيجه را براي شما به ارمغان بياوريم.

امروزه تكنولوژي هاي زيادي براي طراحي سايت هاي واكنش گرا ايجاد شده اند. بوت استرپ و فانديشن از جمله معروف ترين فريم ورك هايي هستند كه براي طراحي واكنش گرا استفاده مي گردند. هر كدام از اين ابزار ها طرفداران مخصوص خود را دارند. اغلب اين ابزار ها توسط شركت هاي معتبر طراحي شده اند اما هر كدام يك نقطه قوت و ضعفي نسبت به ديگري دارند. به همين جهت ما بسته به نياز سايت شما ما از بهترين ابزار ها استفاده خواهيم نمود تا نتيجه مطلوب و مورد نظر شما حاصل گردد.

در طراحي سايت براي املاك بايد به چه عواملي توجه داشت؟

وب سايت هاي املاك معمولا با بهره بردن از يك محيط كاربري ساده اين امكان را در اختيار كاربران مي گذارند تا بتوانند به راحتي اطلاعات مربوط به ملك مورد نظر خود را در آن درج نمايند. مديران املاك بايد توجه داشته باشند كه ظاهر وب سايت شما از اهميت بالايي در افزايش بازديد ها از سايت شما برخوردار است و استفاده از طرحي مناسب مي تواند بسياري از بازديد كنندگان وب سايت شما را به مشتريان دائمي شما تبديل نمايد. بهره گيري از رابط كاربري مناسب و ناوبري درست هنگام طراحي سايت املاك يكي از موارد مهمي است كه بايستي به آن توجه ويژه اي داشت. در صورت خستگي و ناراحتي كاربران پس از حضور در وب سايت شما اين امكان وجود دارد كه او ديگر به وب سايت شما باز نگردد.

توجه به مبحث سئو و بهينه سازي سايت از جمله عوامل مهمي است بايد براي افزايش مشتريان خود به آن توجه داشته باشيد. تجربه نشان داده است اغلب وب سايت هايي كليك و بازديد بيشتري دارند كه در رتبه هاي اول تا سوم موتور هاي جستجو قرار گرفته باشند و مابقي وب سايت ها سهم كمي از جستجو هاي اينترنتي را شامل مي شوند. اجرا درست و اصولي روش هاي سئو داخلي و خارجي سايت يكي از با ارزش ترين عواملي است كه مي تواند به شما در اين راستا كمك نمايد. نحوه صحيح لينگ گذاري نيز عامل موثري است كه بايد به آن توجه خاصي داشت.

مزاياي طراحي سايت املاك چيست؟

  • جلوگيري از انجام هزينه هاي تبليغاتي و انجام تبليغات سنتي كم اثر
  • افزايش بازديد كنندگان وب سايت املاكي شما
  • امكان ايجاد باشگاه مشتريان سايت املاك و ارتباط آن با شبكه هاي اجتماعي مختلف
  • افزايش اعتبار كسب و كار شما نزد مشتريان
  • كاهش هزينه هاي سنگين مربوط به تبليغات و غيره
  • برند سازي با استفاده از سئو سايت املاك خود و پيشي گرفتن از رقبا از طريق اينترنت
  • نمايش مكان ها و نقشه آن ها به صورت آنلاين به مشتريان و كاربران سايت شما
  • امكان جستجو آسان و دسترسي سريع به اطلاعات ملك مورد نظر 
  • امكان ارائه كامل اطلاعات فروش و يا رهن و اجاره ملك مورد نظر
  • ايجاد بخش خبرنامه و مقالات پيرامون املاك و خريد و فروش آن ها
  • امكان ارسال مطالب سايت املاك به رسانه هاي اجتماعي مورد نظر شما
  • ارائه خدمات مختلف ديگر به راحت ترين روش و بدون صرف هزينه هاي اضافي

ويژگي صفحات سايت املاك

  • طراحي صفحه نمايش محدوده املاك بر روي نقشه شهر و كشور
  • طراحي صفحه جستجوي املاك بر اساس خريد و فروش، رهن و اجاره و غيره
  • طراحي صفحه معرفي املاك جديد
  • امكان دريافت خروجي RSS
  • امكان نشان دادن املاك در نقشه گوگل
  • امكان ارسال پيامك براي مخاطبان
  • امكان ايجاد وبلاگ و انتشار مطالب مرتبط با املاك 
  • طراحي بخش ثبت نام كاربر هاي جديد
  • طراحي صفحه فروش هاي فوري و ويژه
  • طراحي صفحه تصاوير مختلف براي هر ملك
  • طراحي صفحه درج اخبار مربوط به املاك و مسكن هر شهر
  • امكان فرستادن و مديريت مطالب در وب سايت
  • امكان ايجاد صفحات مختلف و دلخواه براي وب سايت
  • طراحي صفحه معرفي و درباره ما
  • طراحي صفحه راهنما مشتريان و كاربران
  • طراحي سوالات متداول كاربران وب سايت
  • طراحي صفحه خبر خوان و خبرنامه براي كاربران سايت

در نهايت خاطر نشان مي شوم كه طبق پيش بيني كارشناسان، طي سال هاي آينده پيشرفت تكنولوژي سبب نابودي بسياري از شغل هاي سنتي خواهد شد و در مقابل آن شغل هاي زيادي در فضاي مجازي و اينترنت ايجاد مي شود. پس به دليل رشد چشم گير كسب و كار هاي اينترنتي و طراحي وب سايت هاي متنوع پيشنهاد مي كنيم، براي موفقيت در كسب و كار خودتان هر چه زودتر به فكر گسترش كسب و كارتان در دنياي اينترنت باشيد و رقباي اينترنتي خود را نيز در نظر بگيريد. كارشناسان شركت نوپرداز آماده خدمت رساني در زمينه طراحي سايت و فروشگاه هاي اينترنتي به مشتريان مي باشند. همچنين شما مي توانيد جهت كسب اطلاعات بيشتر در زمينه سئو و بهينه سازي نيز با پشتيباني شركت تماس حاصل نماييد.  

طراحي سايت املاك نوپرداز

خدمات طراحي سايت املاك در شركت نوپرداز به اين گونه مي باشد كه ابتدا به تحليل و بررسي جزئيات پروژه پرداخته مي شود. پس از آن طراحي گرافيكي سايت صورت مي گيرد و پس از تاييد طرح گرافيكي توسط مشتريان، اقدام به برنامه نويسي و پياده سازي پروژه با استفاده از حرفه اي ترين متد هاي طراحي سايت روز دنيا مي شود. بررسي نكات امنيتي سايت شما هم براي ارتباط با بخش هاي مختلف سرور و هاست توسط شركت نوپرداز انجام خواهد شد و سايت املاك شما از بالاترين اصول امنيتي بهره خواهد برد.

ما در تمامي مراحل طراحي سايت املاك در كنار شما خواهيم بود و تلاش مي كنيم تا وب سايت مورد نظر مشتريان به بهترين شكل ممكن طراحي گردد. جهت افزايش امنيت و يكپارچگي وب سايت تمام قسمت هاي سايت املاك مد نظر شما به صورت كاملا اختصاصي كد نويسي و توسعه داده خواهد شد. درباره قالب گرافيكي وب سايت املاك هم بايد گفت كه معمولا بعد از تاييد مشتريان پياده سازي آن صورت خواهد گرفت تا رضايت كامل آنان را در پي داشته باشد.

توليد محتوا مناسب نقش بسيار مهمي در جذب بازديد كنندگان وب سايت املاك شما خواهد داشت. از جمله فايل هاي ويديوئي و تصاوير كه بايد با كيفيت مناسب و در جاي مناسب و از سايت قرار گيرند تا موجب ناراحتي كاربران وب سايت شما نشوند. سعي كنيد از اين گونه محتوا ها به صورت عمومي تر و در بخش وبلاگ سايت املاك (در صورت وجود) استفاده نماييد. البته در اين زمينه هم توصيه ما اين است كه با افراد متخصص در زمينه توليد محتوا اختصاصي مشورت نماييد.

مهم ترين دغدغه ما در شركت نوپرداز رضايت آن ها از كيفيت پروژه ارائه شده به مشتريان مي باشد. در صورت وجود مشكل در بخشي از سايت شما مي توانيد آن را از طريق تيكت پشتيباني يا تماس با بخش پشتيباني با متخصصان شركت در ميان بگذاريد. متخصصان شركت نوپرداز جهت كسب رضايت مشتريان موظف هستند تا به سرعت مشكلات سايت شما را رفع نمايند.

شركت نوپرداز مفتخر مي باشد با بهره بردن از كادري با تجربه و حرفه اي در زمينه طراحي وب سايت املاك و اپليكيشن هاي موبايل شما را در اين امر ياري نمايد. كسب رضايت مشتريان مهم ترين فاكتور موفقيت شركت طراحي سايت نوپرداز مي باشد. ما با بهره گيري از جديدترين ابزار هاي طراحي سايت سعي داريم تا بهترين خدمات را مشتريان گرامي ارائه دهيم. شما مي توانيد براي ثبت درخواست طراحي سايت املاك يا هر گونه سوال و مشاوره رايگان در اين مورد از طريق لينك تماس با ما اقدام نماييد.

 


برچسب: طراحي سايت املاك،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۴۴:۵۵ توسط:قانميلن موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :