طراحي سايت | فروشگاه ساز طراحي سايت | فروشگاه ساز .

طراحي سايت | فروشگاه ساز

طراحي و ساخت وب سايت خريد و فروش خودرو

شما روزانه چقدر از اينترنت استفاده مي­كنيد؟ چه ميزان از وقت خود را در فضاهاي مجازي و سايت­هاي مختلف مي­گذرانيد؟ امروزه اكثر افراد زمان زيادي از شبانه روز را در اينترنت مي­گذرانند. دليل اين امر پيشرفت شديد تكنولوژي است به طوريكه انسان ها تمامي امور خود را از طريق اينترنت انجام مي دهند. حتي سرگرمي ها و تفريحات آنلاين نيز بسيار گسترش يافته است. در نتيجه تمامي كسب و كارها و صنايع براي پيشرفت كار خود دست به طراحي و ساخت سايت زده ­اند. صنعت خودرو سازي نيز از اين قاعده مستثني نيست. طراحي و ساخت وب سايت خريد و فروش خودرو بسيار مورد توجه قرار گرفته است.

علاوه بر اين طراحي سايت خودرو براي نمايندگي هاي مختلف، فروش قطعات و نمايشگاه تجهيزات و حتي تعميرگاه ها نيز بسيار گسترش يافته است.

معرفي انواع سايت هاي مربوط به خودرو

كسب و كارهاي مختلفي در زمينه­ هاي متفاوتي از خدمات مربوط به خودرو فعاليت مي­كنند. تمامي اين بخش ها با طراحي سايت خريد و فروش خودرو مي­توانند در كار خود موفق شوند.

  • طراحي و ساخت ساز براي شركت سازنده خودرو
  • طراحي و ساخت سايت براي نمايندگي­ هاي فروش و پيش فروش خودرو به صورت آنلاين
  • طراحي و ساخت سايت براي نمايشگاه هاي اتومبيل
  • طراحي سايت براي معرفي و فروش قطعات مختلف خودرو

وب سايت خريد و فروش خودرو چه ويژگي­ هايي بايد داشته باشد؟

هر وب سايتي با توجه به نوع كاربرد و خدماتي كه ارائه مي دهد بايد امكانات متناسبي را داشته باشد. وب سايت خريد و فروش خودرو نيز بايد از امكانات خاصي برخوردار باشد. در ادامه مطلب به بررسي امكانات مهم براي سايت خريد و فروش خودرو مي­پردازيم.

طراحي رسپانسيو يا واكنشگرا وب سايت خريد و فروش خودرو

طراحي رسپانسيو سايت خريد و فروش خودرو از نكات مهمي است كه بايد به آن توجه كرد. طراح سايت بايد به افرادي كه از طريق گوشي موبايل خود به سايت مراجعه كرده و نياز به دريافت خدمات دارند نيز توجه كند. در اين صورت مشتريان افزايش خواهند يافت.

ظاهر و طراحي حرفه اي

طراحي سايت علاوه بر اينكه بايد ساده و روان باشد به طوريكه كاربر به راحتي بتواند با تمامي قسمت هاي سايت كار كند، بايد زيبا و چشم نواز باشد. بهتر است طراحي سايت ، استفاده از رنگ ها و تصاوير با موضوع سايت كه همان خريد و فروش خودرو است تناسب داشته باشد.

طراحي سايت خريد و فروش خودرو

معرفي شركت يا فروشگاه

در قسمت معرفي، شما مي توانيد تمامي اطلاعاتي را كه كاربر نياز دارد يا كنجكاو است بداند بگنجانيد. معرفي شركت، محصولات، خدمات، تاريخچه شركت، معرفي نمايندگي ها در سراسر كشور، نحوه فروش و پيش فروش و ... از اطلاعات مهمي هستند كه بايد در اختيار كاربران قرار داد.

وبلاگ سايت خريد و فروش خودرو

در قسمت وبلاگ مي توان مقالات و مطالب تخصصي يا مود نياز كاربران را در زمينه خودرو قرار داد. در اينصورت زماني كه كاربر با سوالي در زمينه خودرو مواجه شده است با مطالعه مطالب وبلاگ بتواند تا حدودي جواب سوال خود را بيابد.

دسته بندي خودروها

انواع خودروهايي كه شركت به فروش مي رساند بايد در سايت، دسته بندي شوند. جايگيري خودروها در دسته بندي­هاي مناسب سبب مي شود كاربر راحتتر بتواند خودروي مورد نظرش را بيابد.

اطلاعات و قيمت خودروها

تمامي خودروها بايد شامل اطلاعاتي مانند قيمت ها به صورت به روز، موجود بودن يا نبودن خودرو براي فروش، اطلاعات كامل فني و ظاهري باشد. تا كاربر با اطلاعات كامل و خيال آسوده اقدام به خريد كند.

تماس با ما

كاربران بايد بتوانند در صورت بروز مشكلات به نحوي با شركت ار تباط برقرار كنند. علاوه بر مشكلات اضافه كردن اين قسمت براي دريافت پيشنهادات يا انتقادات سبب پيشرفت شركت خواهد شد.

خريد خودرو به صورت اينترنتي

طراحي بخشي براي فروش يا پيش فروش خودرو به صورت اينترنتي و آنلاين بسيار ضروري است. كاربران بيشتر علاقه دارند به صورت اينترنتي خريد كنند. اين موضوع به نفع شركت فروشنده خودرو نيز خواهد بود و از تجمع خريداران در شركت جلوگيري مي شود.

سئو و بهينه بودن سايت خريد و فروش خودرو

مهمترين قسمت طراحي و مديريت يك سايت كه ديگر امكانات و ويژگي ها را تحت الشعاع قرار مي دهد، سئو سايت است. اگر سايت بهينه و سئو نشود، تمامي تلاش ها براي طراحي حرفه اي سايت با امكانات بالا بي نتيجه خواهد بود. زيرا تا زماني كه سايت شما در صفحات اول گوگل نباشد، سايت بازديد زيادي نخواهد داشت.

 شما مي توانيد براي سفارش طراحي و ساخت وب سايت خريد و فروش خودرو با ما در تماس باشيد.

برگرفته از طراحي سايت نوپرداز


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۱۶:۱۳ توسط:قانميلن موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :