طراحي سايت | فروشگاه ساز طراحي سايت | فروشگاه ساز .

طراحي سايت | فروشگاه ساز

طراحي و ساخت اپليكيشن خبري

امروزه اكثر افراد از گوشي هاي هوشمند و يا تبلت ها و در مجموع از ابزار هاي هوشمند استفاده مي كنند. اين مي تواند يك فرصت براي افراد جوياي كسب و كار باشد. كساني كه قصد جذب مشتري بيشتري دارند و يا افرادي كه به دنبال بازديد كننده بيشتر از محتواي توليد شده خود هستند بايد در اين زمينه يك خلاقيت به خرج دهند.

در واقع اغلب افراد مشغله فراواني دارند و فرصت چك كردن روزنامه ها و مجله ها را براي دنبال كردن اخبار ندارند و در عوض با ابزار هوشمندي كه به همراه خود دارند هميشه در ارتباط مي باشند. اين مي تواند يك فرصت براي طراحي اپليكيشن خبريباشد كه روزانه افراد زيادي از اخبار و آگهي هاي روزمره آگاهي پيدا كنند و از سايت و روزنامه و مجله خبري شما بازديد كنند و ضمن اينكه براي شما بازديد كننده بيشتر و مشتري بيشتر به ارمغان مي آورد.

چرا سايت ها و مجله هاي خبري به طراحي اپليكيشن نياز دارند؟

طراحي اپليكيشن همانطور گفته شد موجب مي شود افرادي كه گوشي هوشمند دارند كه تعداد آن ها بسيار زياد است، در هر زمان و هر مكان به محتويات خبري سايت و يا مجله شما دسترسي داشته باشند. روزنامه هاي بزرگ جهاني امروز همگي براي سايت خود، اپليكيشن خبري طراحي كرده اند كه از جمله آن ها مي توان روزنامه نيويورك تايمز  و يا روزنامه ايالات متحده آمريكا را نام برد. با اين كار آن ها مشتريان خود را با تجربه خواندن خبرها توسط اپليكيشن خبري موبايل آشنا ساخته اند.

مزاياي طراحي اپليكيشن خبري

اپليكيشن هاي اندوريد و ios خبري داراي يك سري ويژگي هايي هستند كه مي توان آن ها را از مزاياي اين اپليكيشن ها  نام برد. از جمله آن ويژگي ها مي توان به موارد زير اشاره كرد :

  • اولين ويژگي اپليكيشن هاي خبري اينست كه محتواي وب سايت با اپليكيشن خبري  متصل مي گردد.
  • اين اپليكيشن ها به صورت خلاقانه و مطابق با تجربه‌ هاي كاربري ايجاد مي‌شود.
  • در آن ها گروه‌ هاي خبري به نمايش درمي‌آيند.
  • قابليت جستجوي اخبار در هنگام طراحي اپليكيشن موبايل وجود دارد.
  • مي توان اخبار را  به ترتيب جديدترين، پربازديد ترين و يا جنجالي ترين تفكيك كرد.
  • در اين اپليكيشن ها اخبار به همراه تصاوير نشان داده مي شود.
  • ليست علاقه مندي هم در اين اپليكيشن ها وجود دارد كه مي توان اخبار را به آن اضافه كرد.
  • در اين اپليكيشن هاي خبري، امكان شخصي سازي نمايش براي كاربران فراهم شده است كه مي توان نحوه نمايش را با تنظيمات تغيير داد.
  • در اين اپليكيشن ها شبكه هاي اجتماعي همانند فيسبوك و توييتر را مي توان در اپليكيشن ادغام كرد.
  • يك ويژگي بسيار خوب در اين اپليكيشن ها وجود دارد كه در آن قابليت اشتراك گذاري اخبار با دوستان فراهم است.
  • در اپليكيشن هاي خبري مي توان با استفاده از تبليغات، كسب درامد كرد.
  • در اين اپليكيشن ها همه بخش ها به خوراك RSS پيوند داده مي شود.
  • امكان نظر سنجي درباره داغ ترين اخبار در اين اپليكيشن ها وجود دارد.
  • محتواي چند رسانه اي را نيز مي توان در اين اپليكيشن ها اضافه كرد.
  • منو هاي اين اپليكيشن ها براي تلفن هاي هوشمند همراه بسيار جالب هستند.

اين ها بخشي از بهترين ويژگي هاي اپليكيشن هاي خبري هستند.

ساخت اپليكيشن خبري

اين اپليكيشن ها در شركت هاي طراحي سايت مختلفي طراحي مي شوند. در اين اپليكيشن ها، امكان ثبت و ذخيره سازي اخبار و اطلاعات وجود دارد. خبر هاي متنوع را مي توان بر اساس تازه ترين ها و يا جذاب ترين ها دسته بندي كنيد و در هر لحظه آن را در اپليكيشن به اشتراك بگذاريد. براي رونق به كسب و كار مي توان طراحي اپليكيشن هاي خبري را سفارشي كرد تا با يك طراحي خلاق، مشتري بيشتري را جذب كنيد.

طراحي اپليكيشن موبايل خبري 

آخرين اخبار توسط اپليكيشن هاي خبري در كوتاه ترين زمان ممكن در اختيار كاربران قرار مي گيرد و افراد بسياري را در سراسر جهان از خبر هاي مختلف از سرتاسر دنيا آگاه مي سازد. انتشار سريع و راحت  پادكست هاي خبري، اخبار مختلف متني و تصويري و نمايش تبليغات از جمله كارهايي است كه با استفاده از اپليكيشن هاي اندرويد خبري مي توان انجام داد.

با سفارش يك اپليكيشن خبري مي توان آخرين خبرها را هم زمان با اضافه شدن به وب سايت، در يك اپليكيشن خبري موبايل هم ارائه داد. مديران وب سايت هاي خبري بايد به دنبال طراحي يك اپليكيشن خبري براي وب سايت خود باشند چرا كه اين كار موجب شهرت بيشتر، بازديد بيشتر و مشتري بيشتر براي كسب و كار شان مي شود. در ارائه اخبار و محتويات در داخل اپليكيشن ها بايد اين نكته را مد نظر قرار داد كه محتوا بايد داراي اعتبار باشد و منبع آن ها حتي الامكان  ذكر شود. اگر به دنبال بازديد كننده ي بيشتر از اپليكيشن و حتي سايت خبري خود هستيد اين نكته را بايد هميشه آويزه ي گوشتان كنيد.

نتيجه گيري

امروزه سايت هاي خبري تحت تأثير مخاطبان خود هستند. بيشتر اخبار امروزي توسط اپليكيشن ها و سايت هاي خبري ديده مي شوند هرچند كه تعداد كمي از افراد هنوز كه هنوز است از روزنامه ها و مجله ها استفاده مي كنند و روزنامه ها را مطالعه مي كنند ولي اكثر ما براي اطلاع از اخبار روزانه به اپليكيشن ها و سايت هاي خبري يا شبكه هاي اجتماعي روي آورده ايم. برخي از افراد به مورد اعتماد بودن اپليكيشن ها اهميت زيادي مي دهند و به همين دليل است كه برخي هنوز از روزنامه ها استفاده مي كنند. لذا همانطور كه گفته شد بايد هميشه حواستان به اعتبار اپليكيشن و سايت باشد.

طراحي اپليكيشن هاي خبري براي موبايل مزاياي بسياري دارد كه بيان شد. اما يكي از بهترين ويژگي ها و مزاياي استفاده از اپليكيشن هاي خبري براي موبايل، كمك به حفظ محيط زيست است. چرا كه با استفاده از اين اپليكيشن هاي خبري مي توان از هدر رفتن حجم بسيار زيادي كاغذ براي چاپ اخبار بر روي آن ها جلوگيري كرد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۰۲:۳۴ توسط:قانميلن موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :